• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1
مدیرعامل هلال احمر فارس؛

امدادرسانی به ۱۱۳۵ مورد حادثه در فارس

  • کد خبر : 77391
  • 08 آبان 1402 - 11:55
امدادرسانی به ۱۱۳۵ مورد حادثه در فارس
مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از امدادرسانی به یک هزار و ۱۳۵ مورد حادثه طی ۶ ماه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، حسین درویشی امروز، ۸ آبان با اعلام این خبر گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری امدادرسانی به هشت هزار و ۵۷۲ نفر حادثه دیده توسط معاونت امداد و نجات این جمعیت انجام شده است.

حسین درویشی با بیان اینکه این حوادث در حوزه‌هایی از قبیل جاده‌ای، کوهستان، سیل و آبگرفتگی، خدمات حضوری و شهری صورت گرفته است، افزود: بیشترین عملیات امدادی این جمعیت در بخش‌های جاده‌ای و کوهستان بوده که جمعاً سه هزار و ۹۶۵ نفر حادثه دیده خدمات امدادی و درمانی را دریافت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: هلال احمر استان فارس با برخورداری از ۷۴ مرکز امداد و نجات در بخش های مختلف و همچنین مراکز پاسخگویی ستادی و شهرستانی یکی از بزرگترین جمعیت‌های استانی به شمار می‌آید.

مدیرعامل هلال احمر فارس با اشاره به فعالیت ۵ هزار و ۶۴۲ نفر روز نیروی عملیاتی در حوادث امداد و نجات استان افزود: یک هزار و ۵۵۰ تیم روز با ۷۹۹ دستگاه آمبولانس-عملیات بیش از ۴۶۰ نفر مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کرده‌اند.

وی همچنین از انجام ۱۹۴ عملیات تخصصی رهاسازی مصدوم در حوادث جاده‌ای طی مدت مذکور خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر فارس برای فصول پربارش سال نیز آمادگی کامل دارد.

درویشی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته و اعلام وضعیت‌های هشدار در فصول پاییز و زمستان، جمعیت هلال احمر استان فارس تمامی تدارکات لازم را جهت امدادرسانی به موقع به هرگونه حادثه احتمالی را پیش بینی کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77391

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.