• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

بررسی آخرین وضعیت مدارس مناطق زلزله‌زده ارژن

  • کد خبر : 76629
  • 02 آبان 1402 - 1:39
بررسی آخرین وضعیت مدارس مناطق زلزله‌زده ارژن
مدیرکل آموزش و پرورش فارس در بازدید از ۱۵ مدرسه منطقه ارژن شیراز آخرین وضعیت مدارس پس از زلزله اخیر خان‌زنیان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سحاب پرس، محمدخلیل عسکری امروز، اول آبان‌ماه در رأس هیئتی از ۱۵ مدرسه منطقه اژرن شهرستان شیراز بازدید به عمل آورد و در این بازدیدها نیز آخرین وضعیت مدارس منطقه زلزله‌زده اخیر خان‌زنیان را مورد بررسی قرار داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با همراه تیمی از کارشناسان حوزه ستاد و با هدف بررسی مسائل آموزشی و پرورشی این بازدیدها را انجام داد.

بازدید از دبستان شهید امین آرایش روستای زاخرد که در اثر زلزله اخیر دچار آسیب شده است اولین برنامه مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این سفر بود.

وی در ادامه از دبیرستان شبانه روزی الزهرا، خانه معلم و مرکز سنجش اختلالات یادگیری ارژن بازدید کرد. همچنین سالن ورزشی شهدای ارژن و محل برپایی چادرهای هلال احمر ویژه اسکان زلزله زدگان را مورد بازدید قرار داد و در خصوص کم و کیف امکانات موجود و امنیت محل مذکور مطالبی رو ارائه کرد.

عسکری در ادامه این سفر با حضور در مدرسه شهید لطف‌الله ساسانی در آیین بزرگداشت شهدای غزه و مراسم رفیق شهیدم که در آستانه حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع) در آموزشگاه شهید لطف‌الله ساسانی شهر خانه زنیان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دانش‌آموزان غزه در شرایطی تحصیل می‌کنند که خبری از امنیت نیست. دانش آموز وقتی به منزل باز می‌گردد ممکن است اثری از خانه و والدینش نباشد.

وی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس افزود: سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع از همه مظلومان و آزادی‌خواهان جهان است.

عسکری با بیان اینکه امام خمینی(ره)، اسرائیل را دشمن بشریت دانسته است، افزود: حداقل کاری که دانش‌آموزان ما می‌توانند برای کودکان فلسطینی انجام دهند ابراز همدردی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در پایان تأکید کرد: نظام اسلامی تمام تلاش خود را برای محرومیت‌زدایی از مناطق کم برخوردار به کار گرفته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76629

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.