• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
نماینده ولی فقیه در استان فارس؛

اقدامات جهاد تبیین برای ایجاد انگیزه و امید تقویت شوند

  • کد خبر : 75955
  • 26 مهر 1402 - 2:13
اقدامات جهاد تبیین برای ایجاد انگیزه و امید تقویت شوند
نماینده ولی فقیه در استان فارس بر اهمیت تقویت اقدامات مبتنی بر جهاد تبیین، فرهنگ‌سازی و آموزش در راستای ایجاد انگیزه و امید در دانشجویان و کارکنان تأکید کرد.

به گزارش سحاب پرس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، ۲۵ مهرماه در ششمین نشست شورای اخلاق دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر اهمیت تقویت اقدامات مبتنی بر جهاد تبیین، فرهنگ‌سازی و آموزش در راستای ایجاد انگیزه و امید در دانشجویان و کارکنان تأکید کرد و این امر را مستلزم بهره‌گیری از تصمیم‌گیری‌هایی دانست که منجر به تغییر در سازمان شود.

وی با اشاره به اهمیت تداوم برگزاری چنین نشست‌هایی اظهار کرد: تلاش کنیم در نشست‌های هم‌اندیشی، موضوعاتی پیگیری شود که به تغییر، موفقیت و ارتقای دانشگاه کمک کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین بر تداوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های هم‌اندیشی مسئولان در راستای تصمیم‌گیری و بهره‌گیری از راهکارهای عملیاتی پیرامون ایجاد و تقویت انگیزه در سازمان تأکید کرد.

محمود نجابت نیز در این نشست با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای ایجاد و افزایش امید و انگیزه در اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان، نقش مسئولان را در بهبود مدیریت سازمان و شناخت زیرمجموعه به عنوان دو عامل مهم در این زمینه حائز اهمیت خواند.

مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تأکید بر اهمیت ایجاد انگیزه در کارکنان، راهکارهایی برای ایجاد انگیزه در کادر مجموعه سلامت ارائه داد و گفت: در این نشست مقرر شد تا فهرستی از عوامل ایجاد انگیزه در دانشجویان و کارکنان با اولویت‌بندی وظایف و فرآیند هر واحد مرتبط در این زمینه نیز مشخص و در هیئت رییسه و شورای فرهنگی دانشگاه مطرح شود.

به گزارش سحاب پرس، طرح و بررسی برنامه‌های پیشنهادی در خصوص ایجاد امید، افزایش انگیزه و نشاط در دانشجویان و کارکنان سازمان دیگر محور این نشست بود که از سوی مریم شایگان، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) مطرح شد. دیگر اعضای این شورا نیز پیرامون موارد مطرح شده و راهکارهای ایجاد انگیزه در دانشجویان و کارکنان، به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=75955

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.