• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی؛

فارس در توسعه عقب افتاده است

  • کد خبر : 75592
  • 22 مهر 1402 - 0:32
فارس در توسعه عقب افتاده است
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فارس واقعاً در توسعه عقب افتاده است، خواستار تغییر نگاه‌ها به این استان که یک استان برخوردار است، شد.

به گزارش سحاب پرس، ابراهیم عزیزی امشب، ۲۱ مهرماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان فارس که در جریان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس برگزار شد، با اشاره به مشکلات این استان به خصوص شهر شیراز گفت: فارس واقعاً در توسعه عقب افتاده است.

وی با بیان اینکه نگاه به جنوب کشور به خصوص استان فارس در دولت باید تغییر پیدا کند، تصریح کرد: در دولت‌های متعدد از ابتدای انقلاب اسلامی، نگاه به استان فارس، استانی برخوردار است از این‌رو هیچ گاه در تامین منابع و پشتیبانی‌ها با شاخص قرارگیری این استان برخورد نکردیم.

عزیزی افزود: امروز در موضوعات عمرانی و راه روستایی، بهداشت و درمان جزو استان‌های پیشرو که نیستیم حتی جزو استان‌های عقب افتاده هستیم و علت اصلی آن نوع نگاه به استان فارس است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید نگاه به استان فارس که یک استان برخوردار آن را می‌دانند، تغییر پیدا کند، گفت: از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حتی یک بیمارستان در این استان احداث نشده است و هرچه بوده از همت خیران انجام شده است.

عزیزی با یادآوری ظرفیت‌های استان فارس اظهار کرد: این استان چقدر اکنون در حوزه صادرات و صنعتی و الکترونیک می‌تواند منشأ اثر باشد اما به دلیل همین نگاه که استان برخوردار است، ما در انتهای جدول هستیم.

وی ادامه داد: دو بیمارستان مهم در دولت سیزدهم پایه گذاری شده است، یکی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) و دیگری بیمارستان حضرت فاطمه(س) اما متأسفانه در این سفر به دلیل تأمین منابع مورد کم مهری قرار گرفت لذا درخواست داریم تا به تأمین منابع این بیمارستان‌ها توجه ویژه شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=75592

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.