• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2
وزیر صمت:

دنبال ایجاد حرکت جدید در رشد و توسعه صنعت هستیم

  • کد خبر : 75144
  • 20 مهر 1402 - 18:01
دنبال ایجاد حرکت جدید در رشد و توسعه صنعت هستیم
وزیر صنعت، معدن و تجارت، تلاش این وزارتخانه را در راستای حل مشکلات صنعتگران کشور عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا حرکت جدیدی را در رشد و توسعه صنعت ایجاد کنیم.

به گزارش سحاب پرس، وزیر صمت در ادامه سفر استانی به فارس، با حضور در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان سروستان، از شرکت دیر گدازان این شهرستان بازدید کرد.

این شرکت در زمینه منیزیت زینتر شده جهت تولید انواع آجر نسوز فعالیت دارد. شرکت دیرگدازان مهر آریان فارس در شهرستان سروستان با سرمایه‌گذاری بالغ بر۸۵۰۰ میلیارد ریال در فاز دوم و ایجاد اشتغال ۷۰ نفر به بهره برداری می رسد.

وزیر صمت در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: خدا را شاکرم که امروز توفیق داشتم به شهرستان سروستان بیایم، با صنعتگران این خطه آشنا شوم و مشکلاتشان را بشنوم.

علی آبادی افزود: تلاش ما در وزارت صمت این است که بتوانیم مشکلات صنعتگران پرتلاش کشورمان باز کنیم و حرکت جدیدی را در رشد و توسعه صنعت ایجاد کنیم.

وزیر صمت در پایان گفت: خوشبختانه پیشرفت‌های خوبی را در زمینه صنعت این منطقه شاهد هستیم، هرچند طبیعی است که مشکلاتی هم وجود داشته باشد اما قول می‌دهیم به مسائلی که توسط عزیزان مطرح شد رسیدگی کنیم تا صنعتگران سروستانی بتوانند با قدرت بیشتری در زمینه رشد صنعت پیش بروند.

به گزارش سحاب پرس، وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بازدید و افتتاح چندین پروژه تولیدی وارد استان فارس شده است و رضا محتشمی پور معاون معادن و فراوری مواد وزارت به همراه فرشاد مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در این سفر وزیر صمت را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=75144

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.