• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

جوانان کازرونی فاتح لیگ برتر فوتسال فارس

  • کد خبر : 74837
  • 18 مهر 1402 - 23:47
جوانان کازرونی فاتح لیگ برتر فوتسال فارس
تیم فوتسال شهیدحاج اصغر ارجی کازرون قهرمان مسابقات فوتسال لیگ برتر استان فارس در رده سنی جوانان شد.

به گزارش سحاب پرس، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر از حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) سپاه ناحیه کازرون گفت: بسیجیان تیم فوتسال شهید ارجی کازرون با شکست دادن همه حریفان خود در مسابقات لیگ برتر جوانان استان فارس مقام قهرمانی را کسب کردند.

علی فرهمند با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان فارس با حضور ۱۰ تیم در قالب دو گروه در شهرهای صفاشهر و جهرم برگزار  شد، افزود: تیم  شهید ارجی کازرون در مرحله اول این بازی‌ها در جهرم با تیم‌های میزبان، نی‌ریز، خاوران و فسا هم گروه شد و در پایان به عنوان تیم اول از گروه یک صعود کرد.

وی تصریح کرد: این بازی‌ها در مرحله نهایی با حضور ۴ تیم آباده، جهرم و صفاشهر به میزبانی کازرون برگزار شد که تیم شهید حاج اصغر ارجی وابسته به پایگاه مقاومت بسبج مالک اشتر کازرون در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۶ بر یک آباده را شکست داده و جهرم نیز ۵ بر ۰ صفاشهر را پشت سر گذاشت تا دیدار دوباره کازرون و جهرم این بار به میزبانی کازرون برگزار شود.

فرهمند در خصوص دیدار نهایی اظهار کرد: جوانان کازرون که از حمایت پرشور هواداران برخوردار بودند، در یک بازی منطقی و مسلط با نتیجه ۴ بر ۲  در مسابقه پایانی جهرم را شکست دادند و مقتدرانه و بدون شکست قهرمان لیگ برتر فوتسال  جوانان استان فارس شدند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر کازرون در پایان گفت: در این دوره از مسابقات امین محمدبازیار به عنوان آقای گل بازی‌ها، علی قاسمی به عنوان فنی‌ترین بازیکن و امیرعباس رویان به عنوان برترین دروازه‌بان بازی‌ها برگزیده شدند که همگی عضو تیم شهید ارجی مالک اشتر کازرون بودند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74837

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.