• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای غیرمجاز و قاچاق در مرودشت

  • کد خبر : 74583
  • 15 مهر 1402 - 23:18
کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای غیرمجاز و قاچاق در مرودشت
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کشف و توقیف ۱۲ میلیارد ریال از انواع دارو و کالاهای سلامت ‌محور غیر مجاز و قاچاق در بازرسی از شهر مرودشت خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، محمد جواد راعی امروز، ۱۵ مهرماه با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور از اهمیت ویژه‌ای در ارتقای سلامت مردم برخوردار است، گفت: در بازرسی مشترک کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور دانشگاه، کارشناسان غذا و دارو و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مرودشت و نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرودشت که به صورت سرزده انجام شد، فعالیت عطاری‌ها و صنوف فروش مکمل‌های ورزشی این شهرستان پایش شد.

وی افزود: در این بازرسی، ۶ هزار و ۹۳ قلم کالای غیر مجاز به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال شامل داروهای چاقی و لاغری غیرمجاز، سقط جنین، مخدر، انواع مکمل‌های ورزشی قاچاق و انواع داروهای جنسی قاچاق و غیر مجاز کشف و ضبط شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت نیز گفت: نشست آموزشی ویژه صنف عطاران پیرامون مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور و چگونگی ارائه خدمات در عطاری ها در شهرستان مرودشت برگزار شده است.

روح‌الله کریمی افزود: پیرو بررسی‌های انجام شده در این بازدید، سه واحد صنفی متخلف به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرودشت، توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان تعطیل و پرونده قضایی تشکیل شد.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه غذا و دارو، با سامانه  ۱۹۰ مربوط به رسیدگی به شکایت‌های مردمی وزارت بهداشت یا معاونت غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت به شماره ۰۷۱۴۳۳۳۳۳۱۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74583

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.