• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

بررسی چالش‌های تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی در فارس

  • کد خبر : 74566
  • 15 مهر 1402 - 19:19
بررسی چالش‌های تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی در فارس
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برپایی نشست بررسی چالش‌های تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی استان فارس با حضور مدیران سازمان غذا و دارو خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، محمدجواد راعی امروز، ۱۵ مهرماه با بیان اینکه استان فارس طی سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی داشته است، از برپایی نشست بررسی چالش‌های تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی استان فارس با حضور مدیران سازمان غذا و دارو خبر داد.

وی تصریح کرد:‌ در همین راستا معاون فنی و روسای ادارات تولید، تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی، تولید آزمایشگاهی اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو در نمایشگاه شیراز هلث با هدف بررسی و رفع چالش‌های تولید کنندگان تجهیزات پزشکی در استان فارس حضور یافتند.

راعی با یادآوری نامگذاری امسال به نام سال «مهار تورم، رشد تولید» اظهار کرد: نشست مذکور به‌منظور رفع مشکلات تولیدکنندگان و حمایت از اقدامات آنان برگزار شد.

وی، تسهیل در امور شرکت‌های دانش‌بنیان را از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز برشمرد و افزود: معاون فنی و رؤسای ادارات مختلف اداره‌کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو با حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه‌ها و شرکت‌ها و با شرکت در جلسات مختلف، موضوعاتی نظیر ارتقای سطح کیفی و کمی تجهیزات پزشکی تولید داخل، ایجاد و تقویت زیرساخت‌های موردنیاز تولیدکنندگان و رفع حداکثری موانع تولید را بررسی و مورد تبادل نظر قرار دادند.

مدیر اداره نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه‌ علوم پزشکی شیراز نیز از نشست مدیران تجهیزات پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور همزمان با نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی شیراز خبر داد و گفت: در این نشست ضمن هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص مسائل حوزه تامین تجهیزات پزشکی، تصمیمات لازم برای رفع دغدغه‌ها و چالش‌های این حوزه گرفته شد.

محمدامین کشاورز با تصریح بر اینکه در این نمایشگاه حدود ۹۰ شرکت تأمین‌کننده حضور داشتند و به ارائه محصولات خود پرداختند، برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها را فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و کادر درمان دانست.

وی همچنین از برگزاری چندین کارگاه آموزشی تخصصی در حاشیه نمایشگاه برای کارشناسان تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها و دانشجویان حاضر در نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: این کارگاهها با استقبال زیادی مواجه شده بودند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74566

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.