• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

کلنگ‌زنی بزرگراه شیراز ـ بوشهر در سفر رئیس جمهور انجام شود

  • کد خبر : 74530
  • 14 مهر 1402 - 20:54
کلنگ‌زنی بزرگراه شیراز ـ بوشهر در سفر رئیس جمهور انجام شود

ایسنا/فارس امام جمعه کازرون با اشاره به در پیش‌رو بودن سفر رئیس جمهور به فارس خواستار کلنگ‌زنی بزرگراه شیراز ـ بوشهر در این سفر شد. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی امروز، ۱۴ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه کازرون به در پیش‌رو بودن سفر رئیس جمهور به استان فارس اشاره کرد و گفت: مردم […]



ایسنا/فارس امام جمعه کازرون با اشاره به در پیش‌رو بودن سفر رئیس جمهور به فارس خواستار کلنگ‌زنی بزرگراه شیراز ـ بوشهر در این سفر شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی امروز، ۱۴ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه کازرون به در پیش‌رو بودن سفر رئیس جمهور به استان فارس اشاره کرد و گفت: مردم کازرون قدردان زحمات شبانه‌روزی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت هستند و انتظار دارند که در ادامه افتتاح بزرگراه شیراز ـ اصفهان، کلنگ بزرگراه شیراز به بوشهر نیز انجام شود.

وی تصریح کرد: انتظار مردم و شهید پرور کازرون از مسئولان استان و دولت در سفر رئیس جمهور به فارس با توجه به پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام‌ همچون سد نرگسی، ارتقای َشبکه فاضلاب شهرستان، بیمارستان ۲۰۶تخته خوابی پردیس و تونل محرم که در اولویت برنامه شهرستان و استان هستند، تخصیص اعتبار برای بهره‌برداری هرچه سریعتر آن‌هاست.

امام جمعه کازرون در ادامه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته انتظامی گفت: پلیس خدمتگزار در تمام برنامه‌ها و مناسبت‌ها کنار مردم است و خدمت می‌کند.

وی ادامه داد: مردم با نیروی انتظامی انس و آرامش دارند و امروز امنیت خانواده‌هایمان را مرهون قطره قطره خون شهدای نیروی انتظامی می‌دانیم.

امام جمعه‌ کازرون به فرا رسیدن هفته دامپزشکی اشاره کرد و افزود: معیشت، رشد و تغذیه سالم جامعه بستگی به تلاش‌های نیروهای شبکه بهداشت و اداره دامپزشکی با توجه به سلامت دام و فرآورده‌های دامی دارد.

صباحی خواستار احداث بازارچه دام زنده در کازرون شد و افزود: اداره اصناف، شبکه بهداشت، شهرداری، شورای شهر و دیگر قسمت‌های مرتبط نسبت به احداث بازارچه دام زنده برا تهیه مایحتاج مردم اقدام داشته باشند.

انتهای پیام



منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74530

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.