• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
نماینده ولی فقیه در استان فارس؛

کار عمرانی باید زمینه‌سازی فرهنگی داشته باشد

  • کد خبر : 74160
  • 09 مهر 1402 - 22:01
کار عمرانی باید زمینه‌سازی فرهنگی داشته باشد
نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه کار عمرانی باید زمینه‌سازی فرهنگی داشته باشد، گفت: باید در ادامه، عملکردها بررسی و تصحیح شود.

به گزارش سحاب پرس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز،‌ ۹ مهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک هفته وحدت، تدوین سند محرومیت‌زدایی شهر شیراز را یک اقدام ارزشمند برشمرد و گفت: برای رفع محرومیت از گوشه گوشه حرم سوم اهل بیت(ع) هزینه‌هایی شده که جای قدردانی از شورای شهر شیراز،‌ فرمانداری، شهرداری شیراز، قرارگاه محرومیت‌زدایی احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس دارد.

وی افزود: شاهد حضور سپاه و بسیج در ساماندهی و انجام کارهای بر زمین مانده هستیم از این‌رو امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه بین این نهادها شاهد هماهنگی بین ۴ دستگاه برای تحقق نتایج مثمر ثمر در محرومیت‌زدایی شهر شیراز باشیم.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه خداوند متعال در سوره مبارک حج لیستی از وظایف مدیران در اجتماع را ذکر کرده که نخستین آن اقامه نماز است، اظهارکرد: کار عمرانی باید زمینه‌سازی فرهنگی داشته باشد و باید در ادامه، عملکردها بررسی و تصحیح شود. بنابراین در عرصه محرومیت‌زدایی نیز باید الگوی کامل برگرفته از قرآن کریم ارائه شود.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه پس از شناخت ابعاد محرومیت باید برای رفع آن عمل کرد، ادامه داد: حل مسئله مدل‌ها و الگوهای مختلف می‌تواند داشته باشد از این‌رو راهکار حل مسائل بسیار مهم است چراکه باید به سراغ چگونگی حل مسائل برویم.

نماینده ولی فقیه در فارس با تأکید بر تناسب رشد همه جانبه خدمت‌گیرندگان با خدمات،‌ اظهار کرد: در اوایل راه تمدن نوین اسلامی هستیم، از این‌رو باید رشد همه جانبه در ارائه خدمات مدنظر قرار گیرد تا به چند عرصه محدود شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74160

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.