• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
2
سخنگوی شهرداری شیراز؛

آسفالت ۳۷۱ هزار متر مربع معابر شهری در نهضت جهش آسفالت در شیراز

  • کد خبر : 74045
  • 08 مهر 1402 - 22:28
آسفالت ۳۷۱ هزار متر مربع معابر شهری در نهضت جهش آسفالت در شیراز
سخنگوی شهرداری شیراز با اشاره به اجرای نهضت جهش آسفالت در این کلان‌شهر گفت: طی ۸ هفته سپری‌شده از آغاز این نهضت، آسفالت ۳۷۱هزار ۴۱۲ مترمربع از معابر مناطق شیراز انجام ‌گرفته است.

به گزارش سحاب پرس، رضا جاویدی امروز، ۸ مهرماه در خصوص آسفالت معابر سطح شهر گفت: طی ۸ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، ۳۷۱هزار ۴۱۲ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۴۶هزار و ۴۵۷ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

وی اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه، ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته هشتم از جهش عمرانی بیان کرد: در هفته گذشته، ۳۴هزار و ۸۳۲ متر مربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت شده است.

وی در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده و خاکی، پرداخت و با بیان اینکه تراش و ترمیم آسفالت در کمربندی توسط سازمان عمران شهرداری انجام‌شده است، گفت: لکه‌گیری در سطوح مناطق ۱، ۲ و ۵ صورت گرفته است.

جاویدی بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی درفرعی‌های خیابان محمدیان فر و اطراف میدان سفر و خیابان سفر در منطقه ۳، فرعی‌های خیابان عابدی در منطقه ۴ ، فرعی‌های کوچه ۷ شهید کُبار در منطقه۶ ، بلوار سعادت در منطقه ۷ ، فرعی‌های خیابان مشکل گشا در منطقه ۹ و فرعی‌های خیابان پودنک در منطقه ۱۱ انجام‌گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده و خاکی در معابر شهرک فضای سبز منطقه ۷ و فرعی‌های ستایش در منطقه ۱۰ و پروژه‌های عمرانی معاونت فنی و عمرانی طی هفته گذشته انجام‌ شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74045

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.