• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1
مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی؛

اهانت به کتب آسمانی مردود است

  • کد خبر : 73742
  • 05 مهر 1402 - 21:12
اهانت به کتب آسمانی مردود است
مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی ضمن محکوم کردن قرآن‌سوزی در کشورهای غربی گفت: اهانت به قرآن، اهانت به تورات و انجیل است و به طور کلی اهانت به کتب آسمانی مردود است.

به گزارش سحاب پرس، ماموستا عبدالسلام کریمی امروز، ۵ مهر ماه در دهمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی که با موضوع حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در سالن شهید دستغیب این حرم مطهر در حال برگزاری است، گفت:‌ امروز برخی از افراد در اروپا اقدام به قرآن‌سوزی و اهانت به پیامبر مکرم اسلام(ص) می‌کنند.

وی با بیان اینکه اهانت به قرآن، اهانت به تورات و انجیل و بالعکس اهانت به تورات و انجیل، اهانت به قرآن کریم است، افزود: به‌طور کلی اهانت به کتاب‌های آسمانی مردود است.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه منشأ افراط و  تفریط جهل است، اظهار کرد: دشمنی ما با آمریکا و صهیونیست‌ها در همین جهل است و امروز استکبار از جهل گروهک‌های تکفیری و داعش سوءاستفاده کرده و تلاش می‌کند تا اسلام را بدنام کند.

وی ضمن محکوم کردن جنایات تروریستی گروهک‌های تکفیری بیان کرد: اگر گروه‌هایی مانند داعش ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیست نیستند چرا در حالی که مسلمانان غیر نظامی را به نام اهل تسنن و شیعه می‌کشند اما هیچ اقدامی علیه دنیای استکبار انجام نمی‌دهند.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی بیان کرد: گروهک‌های تکفیری داعش با نام اسلام به وجود آمده‌اند اما ضد آموزه‌های اسلامی عمل می‌کنند لذا مورد تأیید هیچ‌کس نیستند.

کریمی اظهار کرد: اگر امروز پیامبر(ص) بودند و این اعمال را مشاهده می‌کردند قطعاً می‌فرمودند که آمریکا، صهیونیست و استکبار غربی به نام مسیح و موسی(ع) جنایت و کودک‌کشی کرده‌ از این ادیان الهی عدول کرده‌اند.

وی در پایان گفت: علمای ما چه زن چه مرد وارث پیامبران و انبیای الهی هستند و آمده‌اند تا در مقابل طاغوت بایستیم لذا باید تلاش کنیم که از سیره آنان تأسی کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=73742

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.