• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس؛

اعزام ناوگان ماشین‌آلات راهداری فارس به مرزهای مهران و شلمچه

  • کد خبر : 72509
  • 09 شهریور 1402 - 22:25
اعزام ناوگان ماشین‌آلات راهداری فارس به مرزهای مهران و شلمچه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از اعزام ناوگان ماشین آلات راهداری استان به مرزهای مهران و شلمچه برای خدمات رسانی به زایران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

علیرضا راستیار، پنج‌شنبه، ۹ شهریورماه از اعزام ۲۰ دستگاه خودرو شامل ۱۰ دستگاه کامیون و ۱۰ دستگاه ماشین آلات سبک به همراه یک سرپرست به مرز مهران و ۷ دستگاه ناوگان به مرز شلمچه خبر داد و گفت: ناوگان اعزامی راهداری فارس برای ارائه خدمات بهتر به زایران به تجهیزات لازم مجهز هستند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از راهداری فارس، راستار افزود: مطابق دستورالعمل‌های سازمان راهداری کشور و ستاد اربعین و از آنجایی که اداره کل راهداری به عنوان دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین مشخص شده و هم چنین فارس به عنوان استان معین برای پشتیبانی مرزهای شلمچه و مهران تعیین شده، برای خدمات رسانی بهتر به زائران عزیز تعداد ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری فارس با تجهیزات کامل از امروز در مرز مهران در استان خوزستان مستقر می‌شوند و تا پایان طرح اربعین نیز در این مرز حضور خواهند داشت.

راستیار با اشاره به اینکه راهداران استان در مرز شلمچه نیز با ۷ دستگاه ماشین آلات دیگر مستقر هستند، اضافه کرد: همانطور که در سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری در طرح اربعین آمده «ما اشتیاق خدمت این راه را داریم» و راهداران فارس با تمام توان به خدمات رسانی مشغول هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: تیم‌های اعزامی راهداری فارس با نظر مسئولان ستاد اربعین سازمان در مرزهای مهران و شلمچه سامان‌دهی و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=72509

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.