• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس اعلام کرد:

اهدای ۳۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی فارس در سه هفته نخست جشنواره نذر کتاب

  • کد خبر : 72467
  • 08 شهریور 1402 - 14:24
اهدای ۳۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی فارس در سه هفته نخست جشنواره نذر کتاب
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس از اهدای بیش از 35 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی فارس در سه هفته نخست برگزاری جشنواره مردمی نذر کتاب خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس با اشاره به استقبال گسترده مردم از جشنواره نذر کتاب استان فارس اعلام کرد: تنها با گذشت سه هفته از زمان برگزاری نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب تا تاریخ ۸ شهریورماه ۱۴۰۲، بیش از ۳۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی فارس اهدا شده است.
فیروزی با تأکید بر اینکه تاکنون ۱۲۸۶ خیر نیک اندیش در استان در طرح اهدای کتاب به کتابخانه ها مشارکت داشته اند، گفت: ارزش ریالی کتاب های اهدا شده بیش از ۱۷ میلیارد ریال است.
وی خاطرنشان کرد: تمامی کتاب های اهدایی در جشنواره مردمی نذر کتاب توسط کتابخانه های عمومی فارس آماده سازی شده و برای استفاده عموم مردم در کتابخانه ها قرار خواهد گرفت.
فیروزی با دعوت از عموم مردم برای مشارکت در این طرح گفت: علاقه مندان می توانند با اهدای یک کتاب به این رویداد بزرگ مردمی بپیوندند و به گردش کتاب در جامعه کمک کنند. آدرس کتابخانه های عمومی استان فارس برای اهدای کتاب، در سامانه SAMANPL.IR در بخش فهرست پرتال کتابخانه ها قابل مشاهده است.
گفتنی است نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب در استان فارس با شعار «به کتاب هایت بال بده» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی فارس با هدف تأمین منابع کتابخانه های عمومی کودک و نوجوان، سیار و روستایی برگزار شده است. این جشنواره از تاریخ ۲۰ مردادماه آغاز شده و تا ۲۴ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=72467

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.