• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس؛

نیمی از ناوگان اورژانس فارس نیازمند جایگزینی است

  • کد خبر : 71663
  • 04 شهریور 1402 - 22:20
نیمی از ناوگان اورژانس فارس نیازمند جایگزینی است
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰ درصد از خودروهای آمبولانس ناوگان اورژانس فارس نیاز به جایگزینی دارد، خواستار توجه خیرین در این باره شد.

دکتر علی‌اکبر رامجردی شنبه ۴ شهریور در جمع خبرنگاران بیان کرد: خیرین استان فارس با انعقاد تفاهم نامه از ابتدای امسال تاکنون، بانی ساخت ۱۱ پایگاه اورژانس شده‌اند.

او خاطرنشان کرد: ساخت پایگاه‌های اورژانس گامی موثر در ارائه بهتر خدمات امدادای و تسریع در انتقال بیماران به مراکز درمانی است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس ادامه داد: آمارها بیانگر این است که خیرین در استان تاکنون ۱۰۸ پایگاه اورژانس شهری و بین جاده‌ای احداث کرده‌اند که با افزوده شدن این ۱۱ پایگاه، آمار به ۱۱۹ پایگاه اورژانس خواهد رسید.

رامجردی همچنین با اشاره به تاثیر پایگاههای اورژانس در سریع تر رساندن بیماران به مراکز درمانی، عنوان کرد: ساخت پایگاه‌های اورژانس، به ویژه پایگاه‌های بین جاده‌ای با توجه به گذر جاده‌های مواصلاتی کشور از استان فارس بسیار مهم و تاثیرگذار است.

او در ادامه گفت: خیرین با توجه به نیاز سنجی‌های کارشناسان این مجمع نیات خود را بیشتر در مناطق کم برخوردار و نیازمند، اجرایی می‌کنند.

رامجردی گفت: خیرین امسال با انعقاد تفام نامه با مجمع خیرین بانی ساخت پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای واقع در  استهبان، ارسنجان، درودزن، اقلید، مرودشت، نودان، سرچهان، دشت مرغاب و سه پایگاه اورژانس شهری دیگر در قیرو کارزین، مرودشت و صدرای شیراز شدند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به تجهیز پایگاه‌های اورژانس یادآور شد: علاوه بر ساخت، در حال حاضر ۵۰ درصد از خودروهای آمبولانس ناوگان اورژانس فارس نیاز به جایگزینی دارند که باید مورد توجه خیرین قرار گیرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71663

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.