• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس؛

اعطای ۴ هزار فقره تسهیلات به نیازمندان در فارس

  • کد خبر : 71362
  • 31 مرداد 1402 - 18:05
اعطای ۴ هزار فقره تسهیلات به نیازمندان در فارس
طبق اعلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در ۴ ماهه نخست سال جاری بیش از ۴ هزار فقره تسهیلات به واجدین شرایط تحت پوشش این سازمان پرداخت شد.

به گزارش سحاب پرس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، ۳۰ مردادماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اقدامات این سازمان تلاش برای خودکفایی مددجویان تحت پوشش است، گفت: در این راستا در طی سال تسهیلاتی به واجدین شرایط تحت پوشش اعطا می‌شود.

وی تصریح کرد: این نهاد در ۴ ماهه امسال، با همت خیران استان موفق به پرداخت ۳۹۵ فقره تسهیلات به واجدین از طریق سپرده‌های ویژه شده است.

موصلی تصریح کرد: رفع مشکل مسکن افراد تحت حمایت یکی از مواردی است که همواره در اولویت برنامه‌های امداد بوده  است و در این مقوله در ۴ ماهه امسال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فارس توانسته است ۲۸۲ فقره تسهیلات ویژه مسکن را با اعتبار ۸۱ میلیارد و ۲۳۶ میلیارد ریال به افراد متقاضی و واجد شرایط پرداخت کند.

وی یادآور شد: علاوه بر موارد مذکور ۳ هزار و ۱۴۳ فقره تسهیلات در سرفصل حمایتی، ۳۰۱ فقره در سرفصل اشتغال، ۲۸ فقره در سرفصل درمان و ۹۴ فقره نیز در سرفصل فرهنگی با اعتباری بیش از ۶۲۲ میلیارد ریال از محل صندوق امداد ولایت به واجدین ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در پایان گفت: در مجموع و در ۴ ماهه امسال تعداد ۴ هزار و ۲۴۳ فقره تسهیلات در سرفصل‌های مختلفی که اشاره شد و با اعتباری بالغ بر ۷۶۱ میلیارد ریال به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71362

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.