• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

قدردانی از جوان فداکاری که تروریست شاهچراغ را زمین‌گیر کرد

  • کد خبر : 71043
  • 26 مرداد 1402 - 14:57
قدردانی از جوان فداکاری که تروریست شاهچراغ را زمین‌گیر کرد
طی مراسمی و با حضور سرپرست ستاد اجرایی فرمام امام و استاندار فارس از فرزاد بادپا که توانست تروریست مهاجم به حرم حضرت شاهچراغ(ع) را با دست خالی زمین‌گیر کند، قدردانی شد.

استاندار فارس در این مراسم گفت: خدا را شاکریم که در بین جوانان عزیز ما و رویش های انقلاب، این گونه الگوهایی از شجاعت و نوع دوستی هستند که توجه شان به جان دیگران بیش از جان خودشان است و به نجات هم نوعان خودشان بیشتر فکر می کنند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه افزود: خداوند در بین همه اقشار و در همه زمان‌ها الگوهایی قرار می دهد که دیگران فردای قیامت نگویند که شرایط مساعد نبود یا حجتی نداشتیم.

وی ادامه داد: پس از این اقدام شجاعانه امروز، ارگان های مختلف درخواست می کنند که آقای بادپا کارمند آن مجموعه شود. ایشان بدون هیچ چشم داشتی فداکاری کرده و صرفا به دلیل انجام وظیفه، خود را در قبال حرم مطهر و همنوعان خود انجام داده است.

استاندار فارس اظهار کرد: سازمان ها و مجموعه‌های مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نیروی زمینی ارتش و وزارت کشور برای به استخدام درآوردن این جوان شجاع و نوع دوست اعلام آمادگی کرده‌اند.

ایمانیه افزود: البته پیش از تشکر از وی باید از مادر او قدردانی کرد که یک شیرمرد را تربیت کرده است.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ه) هم در این جلسه گفت: این جوان شجاع با این اقدام شجاعانه خود مانع از وارد آمدن خسارت‌های بیشتر شد.

عارف نوروزی با بیان اینکه امروز سپاسگزاری مجموعه تشکیلات انقلابی به این جوان و مادرش ابلاغ می‌شود، گفت: این جوان با احساس مسئولیت و مسئولیت شناسی و اقدام به موقع باعث جلوگیری از آسیب بیشتر شدند.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همچنین گفت: مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به همراه استانداری فارس نسبت به نسبت به رفع برخی مشکلات مطرح شده نیز اقدام خواهد کرد.

غروب ۲۲ مرداد، زمانی که تروریست مهاجم از خط اول امنیتی باب المهدی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) عبور کرده و وارد حیاط حرم می‌شود، فرزاد بادپا او را تعقیب کرده و در یک درگیری تن به تن، مهاجم را زمین زده و موجب بازداشت او می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71043

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.