• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
پاک فطرت؛

حمله داعش در حرم شاهچراغ نشان‌دهنده ضعف و پلیدی آن‌هاست

  • کد خبر : 70862
  • 24 مرداد 1402 - 17:37
حمله داعش در حرم شاهچراغ نشان‌دهنده ضعف و پلیدی آن‌هاست
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم کنترل مرزهای شرقی کشور گفت: حمله داعش در حرم شاهچراغ ان هم در وقت نماز نشان از ضعف و پلیدی این گروه تروریستی دارد.

به گزارش سحاب پرس، علیرضا پاک فطرت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با محکوم کردن حمله تروریستی در شاهچراغ گفت: دشمن بداند این ترورها هیچ خللی در اراده مردم نسبت به انجام فرایض دینی ایجاد نخواهد کرد.

وی یادآور شد: مردم شیراز در دهه اول محرم امسال با بیش از ۵۰۰ هیات مذهبی در سراسر شهر به عزاداری پرداختند و هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء تا اذان صبح در هیات‌های عزاداری با نظم خاصی سینه‌زنان وارد حرم می‌شدند لذا طبیعی بود که دشمن نمی‌توانست این همه شور حسینی را ببیند. این نوع ترورهای کور هیچ ارزش نظامی ندارد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: داعش در وقت نماز به نمازگزاران حمله کرد که این نشان از ضعف و پلیدی این گروه تروریستی دارد. جا دارد از هیات‌های مذهبی تشکر کنم که برای زنده نگه داشتن عاشورا با تمام توان و ۲۴ ساعته پای کار بودند و تمام داشته‌های خود را پای کار آوردند و در سراسر شهر موکب داشتند تا پذیرای عزاداران حسینی باشند.

پاک فطرت با تشکر از پرسنل حفاظت و پرسنل انتظامی حرم شاهچراغ اظهار کرد: این پرسنل به موقع وارد عمل شدند و اجازه ندادند که تروریست وارد صحن مطهر حرم شود.

وی همچنین گفت: وزارت کشور باید در کنترل مرزهای شرقی کشور دقت بیشتری داشته باشد و اجازه ندهد اتباع بیگانه بدون مدارک معتبر وارد کشور شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70862

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.