• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9

ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت هفته دولت اعلام شد

  • کد خبر : 7073
  • 01 شهریور 1399 - 16:22
ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت هفته دولت اعلام شد
هفته دولت در حالی آغاز شد که صدا و سیمای مرکز فارس برنامه های گسترده برای این هفته در دست اجرا دارد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس همزمان با هفته دولت در هفته اول شهریور ماه صدا و سیمای مرکز استان در ادامه رسالت خود برای اطلاع رسانی هر چه بیشتر به مخاطبان در نظر دارد برنامه های متعددی را در حوزه های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی تقدیم مخاطبان خود کند.

**پخش کارنامه دولت از صدا و سیمای مرکز فارس!
علیرضا باغبان منش معاون سیمای صدا و سیمای مرکز فارس به برنامه های این معاونت در هفته دولت اشاره کرد و گفت: برنامه زنده تلویزیونی “کارنامه” به مدت ۴۵ دقیقه هر شب از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش خواهد شد.
به گفته وی این برنامه هر شب میزبان یکی از مدیران کل یا روسای دستگاه‌های اجرایی است و در مجموع در طول این هفته یازده برنامه در قالب برنامه “کارنامه” پخش خواهد شد.
باغبان منش اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته روز شنبه اول شهریور ماه برنامه کارنامه میزبان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و مدیرکل ورزش و جوانان است.
وی ادامه داد: استاندار محترم فارس روز یکشنبه در این برنامه حضور پیدا خواهند کرد.
معاون سیمای مرکز فارس ادامه داد: همچنین مدیران عامل شرکت‌های سهامی آب منطقه‌ای فارس و برق منطقه‌ای استان روز دوشنبه، رئیس سازمان های جهاد کشاورزی و رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان روز سه شنبه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی فارس و همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان روز چهارشنبه و روسای دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فارس و دانشگاه شیراز روز پنجشنبه در برنامه کارنامه حضور پیدا خواهند کرد.
باغبان منش به برنامه دیگری که قرار است به صورت زنده از سیمای مرکز فارس با عنوان “نگاه روز” و به مدت ۲۵ دقیقه هر روز ساعت ۱۱ از سیمای مرکز فارس پخش شود اشاره کرد و بیان داشت: در برنامه نگاه روز روز شنبه اول شهریور ماه مدیرکل راه و شهرسازی استان، یکشنبه مدیر عامل شرکت گاز، روز دوشنبه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، سه شنبه مدیر کل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان، چهارشنبه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و روز پنجشنبه مدیرکل میراث فرهنگی فارس حضور خواهند داشت و سیمای مرکز استان میزبان این مدیران است.

یاسر جمالی معاون صدای مرکز فارس در خصوص برنامه‌های رادیویی این مرکز در هفته دولت نیز اظهار داشت: برنامه زنده رادیویی “گفتگو” به مدت ۴۵ دقیقه هر روز از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه تا ۱۴ پخش خواهد شد.
وی بیان داشت: هر روز یکی از روسای دستگاه‌های اجرایی و مدیران کل ادارات مهمان این برنامه هستند.
جمالی برنامه زنده و رادیویی سلام کاکو را از دیگر برنامه‌هایی اعلام کرد که همزمان با هفته دولت از شنبه تا چهارشنبه هر روز از ساعت هفت و پنج دقیقه تا هشت صبح به مدت پنجاه و پنج دقیقه از صدای مرکز استان پخش می شود و در جریان آن ارتباط مستقیم با یکی از مدیران کل ادارات و یا روسای دستگاههای اجرایی گرفته خواهد شد.
جمالی معاون صدای مرکز فارس ادامه داد : از دیگر برنامه‌های رادیویی زنده در این ایام برنامه مجله فارس و مجله نیمروز است که به ارتباط تلفنی با فرمانداران شهرستانهای مختلف استان اختصاص دارد.

**گزارش توسعه فارس در اخبار
ابوالحسن کرمی معاون خبر صدا و سیمای مرکز فارس هم با بیان اینکه پوشش خبرهای مرتبط با هفته دولت در این ایام به صورت مستمر انجام خواهد شد افزود: پخش اخبار مربوط به افتتاح ها، کلنگ‌زنی ها، همایش و جلسات مختلف از جمله اقداماتی است که تلاش می‌شود در هفته دولت به بهترین شکل انجام شود‌.
به گفته وی پوشش این اخبار در برنامه های خبری که در ساعات مختلف از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می شود انجام خواهد شد.

  • پوشش گسترده اقدامات دولت از طریق فضای مجازی
    علی خورشید سوار معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز فارس نیز با اشاره به رویکرد این معاونت به حضور فعالانه در فضای مجازی اظهار داشت: این حضور در هفته دولت تقویت خواهد شد.
    وی بیان داشت: پوشش خبری عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی و همچنین سازمان های مختلف استان در هفته دولت در قالب عکس نوشت اینفوگراف، تقطیع برنامه صدا و سیما با موضوع هفته دولت و انتشار آن در فضای مجازی از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دولت با بهترین شیوه در حوزه این معاونت انجام خواهد شد.
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7073

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.