• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

کشف ٢هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز

  • کد خبر : 70430
  • 21 مرداد 1402 - 10:10
کشف ٢هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
 فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع) شیراز، از کشف دو هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در این کلانشهر خبر داد.

 محمد احمدی شنبه ۲۱ مرداد در این خصوص به خبرنگاران گفت: پس از مشکوک شدن به خودرو حامل سوخت با دستور مقام قضایی خودرو توقیف و طی بررسی دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد که پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فارس ارجاع شد.

او با تاکید بر اینکه سوخت سرمایه ملی است و نباید دست آویز دلالان شود، افزود: دولت باید با همکاری نخبگان طرحی هوشمند و جامع برای مدیریت مصرف کشور تدوین و اجرا کند که در آن علاوه بر کنار زدن سودجویان و کاسبان سوخت منفعت عامه مردم که برای مصارف روزانه از این سرمایه استفاده می‌کنند، لحاظ شود.

احمدی خاطرنشان کرد: متاسفانه بدلیل نبود طرحی جامع و کامل در مبحث سوخت، قاچاق این سرمایه رواج یافته و بطور غیر مستقیم کشتی‌ها و لنج‌های خارجی از خلیج فارس، مردم برخی کشورهای همسایه و…از یارانه‌ای که دولت برای استفاده مردم ایران در نظر گرفته است بهره‌مند می‌شوند که موجب زیان دولت و مردم است، لذا مطالبه ما تعامل دستگاه‌ها در راستای هدر نرفتن هزینه دولت بنحوی است که مردم نیز متضرر نشوند.

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع) شیراز ادامه داد: بسیج اصناف به عنوان بازرس کمیسیون عالی نظارت و نیرویی مردمی همواره مدافع حقوق اصناف و مردم بوده و با تخلفاتی که موجب ضربه به تولید داخلی شود اعم از احتکار، قاچاق و…مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

احمدی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه احتکار و قاچاق کالا و سوخت با شماره ۱۲۴ و ۱۱۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70430

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.