• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مدیر شعب استان فارس بانک مهر ایران؛

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یاری گر بیماران و مراکز درمانی

  • کد خبر : 70229
  • 18 مرداد 1402 - 13:45
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یاری گر بیماران و مراکز درمانی
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه حمایت از جامعه با تسهیل هزینه‌های درمانی، گام جدیدی برداشته است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ، بهزاد شمس الدینی مدیر شعب استان فارس با قدردانی از مجاهدت‌های همیشگی جامعه پزشکی و کادر درمان از این قشر فرهیخته دعوت کرد تا در قالب طرح کالا کارت به یاری بیماران بشتابند.
وی اظهار داشت: مشارکت جامعه پزشکی در قالب طرح کالاکارت راهبردی برد – برد برای مراکز درمانی و بیماران برشمرده می‌شود که نقش تسهیل‌گری در پرداخت هزینه‌های درمانی را به دنبال داشته و در عین حال می‌تواند نیازهای نقدینگی مراکز پزشکی و درمانی را تامین کند.
شمس الدینی گفت: با توجه به این موضوع که هزینه‌های در برخی موارد زیاد است، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وامی را در قالب طرح کالاکارت فراهم کرده است که در پرتو آن امید و آرامش به کانون خانواده بازگشته و در زمینه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که می‌فرمایند: «کاری کنید بیمار جز درد و رنج بیماری اش، ناراحتی دیگری ‏نداشته باشد»، گام مثبتی برداشته شود.
وی افزود: این طرح بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه پاسخگویی به نیازهای درمانی جامعه نظیر بیماری های ام اس، دندان پزشکی، درمان ناباروری و مشکلاتی که هزینه های زیادی را به اقتصاد خانوار تحمیل می کنند، موثر بوده و گره گشای مشکلات جامعه با در نظر گرفتن منافع جامعه پزشکی خواهد بود.
گفتنی است این طرح بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه تامین هزینه‌های ناباروری به منظور اجرایی سازی سیاست‌های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راهگشا خواهد بود. بنابراین از همه مراکز درمانی جهت مشارکت در این طرح دعوت می شود.
برای کسب اطلاع بیشتر از جزئیات طرح کالا کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می توانید با شماره تلفن های ۳۸۴۲۱۹۵۴-۳۸۴۲۱۹۵۶ (۰۷۱) اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران تماس گرفته و یا به آدرس سایت بانک (www.qmb.ir) مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=70229

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.