• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9
مدیرکل ثبت فارس:

رضایتمندی مردم از گستره خدمات ثبتی را مهم ترین اولویت خود می دانیم

  • کد خبر : 6954
  • 29 مرداد 1399 - 21:03
رضایتمندی مردم از گستره خدمات ثبتی را مهم ترین اولویت خود می دانیم
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس ابراز داشت: با التفات به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در برنامه ششم توسعه و توجه ویژه آن به تثبیت مالکیت ها، ضرورت توسعه ثبت رسمی و تبیین نقش پر رنگ آن در ایجاد نظم حقوقی و کاهش دعاوی لزوم فرهنگ سازی در این راستا محسوس می باشد.

سید مهدی هاشمی در نشست هم اندیشی با رؤسای ادارات مناطق پنج گانه ثبتی شیراز ضمن بررسی آمار عملکرد ۵ ماهه ادارات فوق در راستای انجام فرایندهای سازمانی طی سال جاری بیان داشت: گستردگی دامنه خدمات ثبتی و سر و کار داشتن بخش وسیعی از جامعه با ادارات ثبت اسناد و املاک بر لزوم تبیین تحولات ایجادی و آگاه سازی مردم در این خصوص صحه گذار است.
وی ضمن تأکید بر تسریع در فرایند تعویض و صدور اسناد مالکیت و اجرای سیاست های سازمانی در تثبیت اراضی ملی، دولتی، زراعی، شهری و بافت مسکونی روستاها تصریح نمود: با التفات به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در برنامه ششم توسعه و توجه ویژه آن به تثبیت مالکیت ها، ضرورت توسعه ثبت رسمی و تبیین نقش پر رنگ آن در ایجاد نظم حقوقی و کاهش دعاوی، لزوم فرهنگ سازی در این راستا محسوس می باشد.
مدیرکل ثبت فارس خاطرنشان ساخت: ضروری است حرکت ادارات ثبتی این استان در مسیری باشد که مردم این ادارات را حامی مالکیت مشروع خود دانسته و روند ارائه خدمات ثبتی ارتقای اعتماد عمومی را به دنبال داشته باشد.
قابل ذکر است در ادامه جلسه رؤسای ادارات املاک و فناوری اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس نیز به بررسی مسائل مربوطه پرداخته و در این زمینه ها تبادل نظر صورت پذیرفت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6954

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.