• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
رئیس کل دادگستری فارس:

دادگستری فارس حامی قاطع آمرین به معروف است

  • کد خبر : 69509
  • 10 مرداد 1402 - 16:25
دادگستری فارس حامی قاطع آمرین به معروف است
در پی درگیری و توهین دو نفر با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز رئیس کل دادگستری فارس ضمن تأکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمرین به معروف طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و مراتب برخورد اطلاع رسانی شود.

به گزارش سحاب پرس، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با تقدیر از اقدام قانونی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز؛ دغدغه و جدیت آمرین به معروف در حوزه حجاب و عفاف را مصداق واقعی عمل به تکلیف دینی خواند و تأکید کرد: دادگستری فارس حامی قاطع آمرین به معروف است.
وی با تأکید بر توجه بیشتر مسئولین به موضوع عفاف و حجاب از مدیران نهادها خواست تا با در نظر گرفتن اهمیت اجرای قانون و تکالیف دینی و شرعی از شکل گیری چنین برخورد های توهین آمیزی با آمرین به معروف جلوگیری کنند.
رئیس شورای قضایی استان فارس کفت: فعالان حوزه عفاف و حجاب و آمرین به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده ۹ قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به برخورد به دور از اغماض با متهمین پرونده اخیر گفت: وابستگی سازمانی و عضویت احد از متهمین این پرونده در یکی از نهادها در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت تصریح کرد: انتظار داریم که افرادی که با قانون و مقررات و تکالیف شرعی و عرفی جامعه آشنایی دارند خود آمر به معروف و مصلح و ارشاد کننده افراد در رعایت امر عفاف و حجاب اسلامی باشند.
گفتنی است پس از درگیری دو نفر در باغ نارنجستان شیراز با آمر به معروف در حوزه عفاف و حجاب دادستان شیراز ضمن اعلام بازداشت عاملان این درگیری، تشکیل پرونده و ارجاع آن به شعبه ویژه بر رسیدگی سریع و خارج از نوبت پرونده تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=69509

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.