• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس؛

کشف ارز قاچاق در فرودگاه شیراز/تعطیلی یک مرکز کاشت مو

  • کد خبر : 69471
  • 10 مرداد 1402 - 23:54
کشف ارز قاچاق در فرودگاه شیراز/تعطیلی یک مرکز کاشت مو
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با هوشیاری ماموران پلیس مستقر در فرودگاه شهید دستغیب شیراز، ۴۱ هزار درهم امارات از یک مسافر کشف شد.

غلامرضا سالاری سه‌شنبه ۱۰ مرداد به خبرنگاران توضیح داد: با توجه به ممنوعیت خروج بیش از ۵ هزار یورو ارز یا معادل آن از کشور، ماموران پلیس مستقر در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، ۴۱ هزار درهم امارات از یک مسافر کشف کرده و پرونده‌ مرتبط را به تعزیرات ارجاع دادند.

او با بیان اینکه ارزش این میزان ارز بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است، گفت: این پرونده قاچاق ارز، در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

سالاری گفت: شعبه یاد شده با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی یعنی قاچاق ارز را محرز اعلام و متهم را به ضبط ارزهای مکشوفه و پرداخت ۴ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرده است.

تعطیلی یک مرکز زیبایی در شیراز

این مقام مسئول همچنین از رسیدگی به پرونده تخلف یک موسسه کاشت مو خبر داد و گفت: این پرونده که توسط بازرسان علوم پزشکی شیراز ارجاع شده بود در شعبه ۵ بدوی رسیدگی شد.

سالاری خاطرنشان کرد: شعبه یاد شده بعد از بررسی مدارک و مستندات، تخلف انتسابی یعنی فعالیت غیرمجاز را محرز تشخیص داده و به استناد ماده یک قانون تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی، حکم به تعطیلی این موسسه و ضبط ملزومات آن داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس هشدار داد که انجام و برای ارائه هرگونه خدمات بهداشتی و درمانی باید مجوزهای قانونی توسط افراد واجد صلاحیت از مراکز مربوطه دریافت شده باشد. لذا شهروندان قبل از مراجعه به موسسات، نسبت به داشتن مجوز فعالیت، حساس باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=69471

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.