• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

شرکت ۷۶۰۰ دانش‌آموز در فارس در طرح “ایده”

  • کد خبر : 69448
  • 10 مرداد 1402 - 13:37
شرکت ۷۶۰۰ دانش‌آموز در فارس در طرح “ایده”
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: ۶۷۰۰ دانش‌آموز از پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت سراسر استان فارس به اردوهای تربیتی یک روزه هدفمند "ایده"، اعزام می‌شوند.

علیرضا شادباش در جلسه اعضاء ستاد اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش فارس گفت: طرح ویژه اردوهای تابستانی (اردوی ایده)، در امتداد راه‌اندازی نهضت فراگیر اردوهای دانش آموزی و در قالب اردوهای یک روزه هدفمند برگزار خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از آموزش و پرورش فارس، شادباش افزود: تأثیر آموزش‌های غیررسمی به مراتب بیشتر از آموزش‌های رسمی است لذا تاثیرگذاری اردوها نیز به مراتب بیش از آموزش‌های درون کلاس است.

معاون آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه در برگزاری اردوهای تربیتی، برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است تا اغلب دانش‌آموزان عضو پایگاه‌های تابستانی را پوشش دهد، گفت: تاثیر اردوهای دانش بی‌نظیر و غیرقابل قیاس با سایر روش‌های تربیت است.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: اجرای اردوی یک روزه ایده با استفاده از ظرفیت‌های موجود اردوگاه‌های استان برگزار می‌شود.

هرمز جعفری با یادآوری اینکه در فارس، روزانه بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز در اردوهای ایده شرکت می‌کنند، گفت: برپایی غرفه‌های مختلف و بازدید دانش‌آموزان اردویی از آن، برگزاری نماز جماعت، پیاده روی، مسابقات فرهنگی و …، از جمله برنامه‌های این اردوها خواهد بود.

وی ادامه داد: این اردوها خاص دانش‌آموزان دوره متوسطه اول عضو پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت است و سهمیه هر منطقه، ناحیه و شهرستان مشخص شده است.

جعفری اضافه کرد: سیاست آموزش و پرورش بر این است که هر دانش آموز در طول سال حداقل در دو اردوی تربیتی هویت ساز، مشارکت کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=69448

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.