• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

ارائه خدمت به بیش از ۴۰ هزار بیمار در تاسوعا و عاشورای حسینی

  • کد خبر : 69164
  • 07 مرداد 1402 - 18:03
ارائه خدمت به بیش از ۴۰ هزار بیمار در تاسوعا و عاشورای حسینی
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فعالیت بیمارستان‌های فارس در تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: در دو روز گذشته، بیش از ۴۰ هزار بیمار به مراکز درمانی مراجعه و خدمات موردنیاز را دریافت کرده‌اند.

دکتر مهرداد شریفی شنبه ۷ مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به صورت کامل در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در حال ارائه خدمات درمانی به بیماران بوده‌اند، گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، بیش از ۷۰۰ مورد عمل جراحی اورژانس و الکتیو در بیمارستان‌های دولتی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده است.

او به پاسخگویی مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه MCMC به بیش از چهار هزار تماس مردمی در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز اشاره کرد از تلاش‌های پزشکان و کارشناسان این مرکز به پاس خدمات شبانه روزی و بی وقفه آنان قدردانی کرد.

شریفی با بیان اینکه بر اساس آمارها، روزانه به طور متوسط به ۱۰۰ درخواست پذیرش بیمار در این مرکز رسیدگی می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند در صورت برخورد با هرگونه مشکل در اورژانس بیمارستان ‌ها به سرپرستار مستقر در این بخش مراجعه و در صورت حل نشدن موضوع، با مرکز پایش مراقبت‌های درمانی به شماره ۱۸۱۹ تماس بگیرند.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مرکز در هر نوبت کاری، یک پزشک، پنج پرستار و یک ماما به طور شبانه روزی فعالیت دارند و کارشناسان در هر نوبت کاری به صورت مقیم حضور داشته و تمام وظایف این مرکز را پیگیری و بررسی می‌کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=69164

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.