• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

«فراوکلا» نرم‌افزاری در تحقق آگاهی‌بخشی حقوقی جامعه

  • کد خبر : 68766
  • 01 مرداد 1402 - 16:00
«فراوکلا» نرم‌افزاری در تحقق آگاهی‌بخشی حقوقی جامعه
ایده پرداز و سرمایه گذار سایت و نرم افزار «فراوکلا» از راه‌اندازی نرم‌افزاری برای آگاهی‌بخشی حقوقی جامعه خبر داد.

به گزارش سحاب پرس ، امین گندمکار، با اشاره به اینکه وکلا اجازه تبلیغ را ندارند و مشکلات حقوقی زیادی در حوزه ملک و مسکن وجود دارد، گفت: ایده سایت و نرم افزار «فراوکلا» از همین اتفاق به ذهنم رسید.

ایده پرداز و سرمایه گذار سایت و نرم افزار «فراوکلا» اضافه کرد: در ابتدا گروه های در واتس آپ راه اندازی کردیم پس از اینکه با استقبال زیاد مردم مواجه شدیم تصمیم به راه اندازی سایت و نرم افزار گرفته شد و این سایت به آدرس https://faravokala.ir هم اکنون در دسترس است و اپلیکشین آن هم به زودی در گوگل پلی و کافه بازار قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا مشاوره حقوقی در بخش ملک ارائه می شد، افزود: در کل کشور معاملات ملکی زیادی رخ می دهد و در آن خصوص خدمات مشاوره حقوقی ارائه می کنیم.

گندمکار، عمده مشکلات مردم را عدم اطلاعات کافی حقوقی دانست و یادآور شد: اپلیکیشن و سایت طراحی شد که وکلا بر اساس شهر و وکلای متخصص به شما نمایش می دهد.
زمان رسیدگی به پرونده را کاهش می دهد و هزینه ها کم می شود.

وی با اشاره به اینکه برای وکلا پرونده مهم است و اگر در این میان از طریق مشاوره های این نرم افزار بتوانند پرونده را بگیرند، همه حق الوکاله آن برای خودشان است، تاکید کرد: ساعتی ۲۵۰ هزار تومان هزینه مشاوره هاست که این هزینه بر اساس میزان مشاوره که حداقل ۷ دقیقه است، کاهش می یابد و ۷۳ درصد پرداختی برای مشاوره به وکیل می رسید و ۲۷ درصد به حساب نرم افزار واریز می شود.

گندمکار در پاسخ به این سئوال که چه میزان برای سایت و نرم افزار هزینه شده است، گفت: آن را نمی توانم بگویم ولی هدف ما از راه اندازی این سایت و نرم افزار افزایش اطلاعات حقوقی مردم است.

وی با اشاره به اینکه یکصد وکیل آنلاین هستند و ۱۶۰ وکیل ثبت نام کرده اند که در مرحله بررسی است، افزود: از وکلای پایه یک برای مشاوره استفاده کرده ایم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68766

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.