• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
رئیس کل دادگستری کل استان فارس؛

اراده دستگاه قضا گردش مستمر چرخ‌های تولید در فارس است

  • کد خبر : 68573
  • 29 تیر 1402 - 16:13
اراده دستگاه قضا گردش مستمر چرخ‌های تولید در فارس است
رئیس کل دادگستری کل استان فارس با بیان اینکه اراده و تاکید ما بر حرکت چرخ تولید و صنعت استان فارس است گفت: بر این باوریم که باید از ظرفیت فضل و رأفت قانون برای حمایت از تولید و اقتصاد بهره برد و ما در دادگستری استان در همین راستا از فعالیت اقتصادی سالم و پویا حمایت می کنیم.

حجت الاسلام ‌سید کاظم موسوی در دیدار با اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس بیان کرد: باید نهادهای مسئول و مدیران آنها هر نوع مانع در سطح استان فارس در مسیر تولید را رفع کنند و اجازه جولان افراد کارشکن در این حوزه را ندهند و ما در این مسیر هر فردی که به صنعت و اشتغال استان لطمه وارد کند و یا مانع توسعه تولید شود در چارچوب قانون  برخورد قضایی خواهیم کرد.

به نقل از دادگستری فارس، موسوی افزود: ایجاد موانع از سوی افراد بر سر راه تولید و اشتغال استان، ضمن تعطیلی واحدهای تولیدی استان تبعات فراگیر و گسترده اجتماعی دارد لذا دستگاه قضا به عنوان حامی حقوق  عامه مردم؛ از بخش اقتصاد، تولید و صنعت استان حمایت می کند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سالها با محوریت اقتصادی و حمایت از تولید داخلی اظهار کرد: مقام معظم رهبری با اعلام شعار سال، مسیر حرکت جهادی مردم و مسئولان را مشخص می نمایند و همه ما موظفیم در راستای عمل به منویات رهبری و اجرای این سیاست راهبردی گام برداریم.

وی اضافه کرد: لازم است که همه مسئولین در جهت اجرای اقدامات فرا قوه ای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی به رونق اقتصاد و اشتغال در جهت جبران کمبود های موجود در سایر حوزه ها کمک کنند که خوشبختانه بر اساس ارزیابی ها در سطح کشور، اقدامات بسیار ارزشمند و خوبی در کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی استان انجام شده است.

رئیس شورای قضایی استان فارس ادامه داد: ستادهایی مانند ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی بر این مبنا تشکیل شده که از قانون نهایت استفاده مثبت در جهت حرکت چرخ صنعت و تولید شود نه اینکه از خود قانون به عنوان مانع استفاده شود.

موسوی با اشاره به فعالیت های اقتصادی و تعامل خوب اتاق بازرگانی فارس و دستگاه قضایی استان فارس، عنوان کرد: اتاق بازرگانی فارس در بسیاری از زمینه های اقتصاد و توسعه استان اقدامات خوبی را تاکنون انجام داده است که ما در برخی از زمینه ها در تسهیل فضای کسب و کار پیشرو هستیم و انتظار داریم ایده پردازی و خلاقیت اتاق بازرگانی استان با تکیه بر دانش و تجربیات اجرایی بالا در ارائه راهکارهای حل مشکلات اقتصادی استان مستمر باشد و الگوهای توسعه ای را برای ارائه به کشور و استان تهیه کند.

رئیس اتاق بازرگانی فارس نیز گفت: تلاش ما در دور دهم پارلمان بخش خصوصی فارس بر بهبود فضای کسب و کار استان، جلوگیری از تعطیلی و رکود واحدهای تولیدی و رونق تولید و صنعت استان است که در این زمینه تعامل و هم افزایی با تمام دستگاه های اجرایی استان را مد نظر داریم.

محمدصادق حمیدیان با تاکید بر اینکه در کنار بخش دولتی هستیم و مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی را احصاء و همراه با پیشنهادهای کاربردی و کارشناسی در جهت رفع موانع، ارائه می دهیم افزود: حیات کشور از مسیر رشد اقتصادی و رونق تولید می گذرد و تولید، اقتصاد و معیشت عمومی از مهمترین امور در جامعه است که اتاق بازرگانی فارس به عنوان پارلمان بخش خصوصی توجه به رونق تولید و حفظ واحدهای تولیدی استان را با جدیت دنبال می کند.

در این جلسه سایر اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس نیز به بیان دیدگاه های خود در راستای تعاملات دوسویه با مجموعه قضایی استان و کمک به تحقق شعار سال  پرداختند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68573

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.