• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
مدیرکل تامین اجتماعی فارس؛

جامعه کارگری را در چارچوب قانون حمایت می‌کنیم

  • کد خبر : 68300
  • 25 تیر 1402 - 19:17
جامعه کارگری را در چارچوب قانون حمایت می‌کنیم
مدیرکل تامین اجتماعی فارس با بیان در مسیر و چارچوب قانونی حامی جامعه کارگری و بازنشستگان هستیم، گفت: کارگران، سازمان تامین اجتماعی را زبان و حامی خود بدانند.

جلیل مرادی یکشنبه ۲۵ تیرماه در همایش روز تامین اجتماعی ضمن اشاره به جلساتی با نمایندگان مجلس برای کمک به رفع خلاءهای قانونی برنامه هفتم توسعه، گفت: معتقدیم جدای از اصلاح مواد ۹۶ قانون تامین اجتماعی و ۴۱ قانون کار، باید در بحث پیمان‌ها نیز ضرایب از بین برود.

او با بیان اینکه پیرامون پرداخت بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی با هماهنگی بازنشستگان جلسات متعددی در کمیسیون تلفیق داشته‌ایم، افزود: تمام تلاش‌های ما در راستای دفاع از جامعه کارگری و بازنشستگی و حرکت در مسیر تامین منافع آنهاست.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی فارس یادآور شد: ما هم اعتقاد داریم باید در برنامه اصلاحاتی انجام شود و موادی که برخلاف منویات مقام معظم رهبری است، اصلاح شود.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی فارس نیز با بیان اینکه فارس بین تولیدکنندگان خدمات بهداشتی کشور ‌رتبه دوم را دارد، گفت: یکی از مهمترین چالش‌های درمانی فارس، ناشی از مهاجرپذیری و مراجعه بیماران استان‌های همجوار برای درمان به این استان است.

حسن شاهی با اشاره به اینکه بیمارستان جدید تامین اجتماعی در استان فارس در کلانشهر شیراز ظرف ٣ تا ۴ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، افزود: این بیمارستان در سطح بندی بیمارستانی، به عنوان بیمارستان رویال قرار دارد.

او همچنین از تغییرات بنیادین در بیمارستان شهید بهشتی شیراز سخن گفت و افزود: در این بیمارستان از بهترین تجهیزات استفاده شده اما طبیعی است که به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان مشکلاتی نیز به وجود آید.

حسن شاهی، کج سلیقگی را یکی از عوامل تعطیلی و جلوگیری از ادامه کار درمانگاه شهید رضایی دانست و گفت: برای خدمات رسانی بیشتر به مراجعه کنندگان جایگزین‌های این درمانگاه پیش بینی شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تعرفه های پزشکی نیز بیان کرد: اخیرا اقداماتی در دستور کار قرار گرفته که تعرفه‌ها را کمی به سمت واقعیت سوق می‌دهد و اگر این اتفاق محقق شود، قطعا می‌توانیم پزشکان متخصص زیادی را جدی کنیم.

حسن شاهی در پایان ضریب اشغال تخت های بیمارستانی این سازمان در استان فارس را ٨٠ درصد اعلام و خاطرنشان کرد: به جز امکانات، نیازمند پزشک هستیم که در این زمینه نیز گام‌های متعددی برداشته شده که به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68300

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.