• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس؛

امسال ۲۶۰۰ میلیارد تومان به ورزش مدارس اختصاص یافت

  • کد خبر : 68111
  • 22 تیر 1402 - 20:53
امسال ۲۶۰۰ میلیارد تومان به ورزش مدارس اختصاص یافت
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: امسال بیش از ۲۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش مدارس اختصاص یافته که بخشی از آن صرف تجهیزات هزینه می‌شود.

حمیدرضا خان محمدی در حاشیه مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور در رشته‌های والیبال و بسکتبال بانوان در شیراز بیان کرد: امسال اعتبارات خوبی به حوزه عمرانی مدارس تخصیص شده و براساس دستور رییس جمهور پروژه های نیمه تمام را در اولویت قرار گرفته است.

به نقل از آموزش و پرورش فارس، او یادآور شد: بعد از وقفه‌ای ۱۳ ساله، به همت دولت مردمی سیزدهم مسابقات ورزشی فرهنگیان برای دومین سال متوالی در حال برگزاری است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: رسانه‌های معاند این شور و نشاط و انرژی فرهنگیان را نمی‌بینند اما اگر کوچکترین اشتباهی در آموزش و پرورش پیش بیاید به شدت برجسته می‌شود.

خان محمدی اظهار کرد: تربیت همه جانبه در آموزش و پرورش اهمیت بالایی دارد و توجه به ساحت زیستی بدنی دانش آموزان با افزایش نشاط در آنها موجب افزایش میزان یادگیری می‌شود.

او خاطرنشان کرد: معلمان به عنوان پدیده‌ های امید آفرین و راهبردی ترین عناصر نظام تعلیم و تربیت انرژی خود را در مسابقات ورزشی در تابستان، تجمیع می‌کنند و در سال تحصیلی به دانش آموزان منتقل خواهند کرد.

خان محمدی اضافه کرد: در این رویداد ورزشی، معلمان علاوه بر رقابت، در جلسات هم اندیشی با یکدیگر مشارکت می کنند و از این طریق شور و نشاط به مدارس برمی گردند.

او با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تاکید بر ایجاد پدیده‌های نشاط آفرین مبتنی بر ایمان، گفت: این نشاط به دانش آموزان منتقل شود و آنها از معلمان ورزشکار خود الگو برداری کنند، چرا که معلمی که خود ورزشکار نباشد نمی‌تواند در ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان موثر باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68111

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.