• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
رئیس اداره دامپزشکی

۱۲۹۳ میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در بیضا پرداخت شد

  • کد خبر : 67950
  • 20 تیر 1402 - 11:20
۱۲۹۳ میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در بیضا پرداخت شد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: مبلغ یک هزار 293 میلیارد و 908 میلیون ریال تسهیلات در سال گذشته به بهره‌برداران بخش کشاورزی بیضا پرداخت شده است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، صدیقه مویدی بیان کرد: در سال گذشته ۹۲۴ نفر با مبلغ هفت هزارو ۴۹۸ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند که از این تعداد ۴۷۹ نفر با مبلغ یک هزار ۲۹۳ میلیارد و ۹۰۸ میلیون ریال موفق به جذب تسهیلات شده‌اند.

به گفته وی پرداخت تسهیلات ۱۴۰۱ در زیر بخش‌های کشاورزی توسط بانک های مربوطه از ابتدای سال قبل شروع شد و تا پایان تیر ماه سالجاری ادامه دارد.

او تصریح کرد: این تسهیلات از منبع خط اعتباری مکانیزاسیون، تبصره ۱۶ بند ب، تبصره ۱۸ و ماده ۵۲ الحاقی، کمک های فنی و اعتباری، سرمایه در گردش محصولات زراعی، بسته رونق تولید، مشاغل خانگی، منابع داخلی بانک، تسهیلات ارزان قیمت خشکسالی و مکانیزاسیون طرح جهش تولید در دیمزار این شهرستان پرداخت شد.

مویدی خاطرنشان کرد: این تسهیلات در رسته فعالیت‌های اولویت دار بخش کشاورزی (گلخانه، مکانیزاسیون، صنایع تبدیلی و تکمیلی، دام و طیور، زنبور عسل، باغبانی، شیلات و آبزیان، گیاهان دارویی، زراعی، بذور گواهی شده، صادرات محصولات کشاورزی، آبیاری تحت فشار و فعالیت‌های آب و خاک پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا افزود: با جذب تسهیلات در این شهرستان برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد شد.  

این مقام مسئول اظهار کرد: برای دریافت معرفی نامه اخذ تسهیلات در حوزه فرصت‌های شغلی بخش کشاورزی، متقاضیان در سامانه سیتا ثبت نام می کنند تا شرایط افراد بررسی و به تایید کمیته نظارت و کارشناسان فنی و تایید نهایی مدیر جهاد کشاورزی برسد تا مشمول دریافت تسهیلات قرار گیرند.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=67950

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.