• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4
مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی

اطعام علوی فرزندان بی سرپرست عطر یاس

  • کد خبر : 67738
  • 17 تیر 1402 - 15:35
اطعام علوی فرزندان بی سرپرست عطر یاس
فرزندان بی سرپرست عطر یاس نبوی در روز عید غدیر خم غذای خود را با مردم شریک شدند و اطعام علوی خود را با مردم تقسیم کردند .

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی فاطمه عسکری رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه مردمی عطر یاس نبوی گفت : فرزندان بی سرپرست عطر یاس نبوی در روز عید سعید غدیر خم با اطعام علوی درس انسانیت و شیعه علوی بودن را به همه آموختند .
کودکان بی سرپرست با توزیع غذای گرم درس گذشت، معرفت ، انسانیت و بزرگی را به نمایش گذاشتند .

وی افزود : بزرگی به قد و قامت نیست ، فرزندان عطر یاس نبوی با تاسی از مکتب مولای متقیان غذای خود را با نیازمندان شریک شدند .
آموزش و تعلیم انسانیت بطور عملی نگاه ما را به زندگی تغییر داد و بیشتر شاگرد مکتب این عزیزان هستیم ، توجه به نیازمندان و حال همسایگان، عیادت از بیماران و نیازمندان به ما آموخت که بزرگ بودن و انسان بودن را از خودمان آغاز کنیم.

رفع نیاز های اولیه بخش اساسی زندگی انسان است ، اما توجه به روح و روان بخش اعظم و بزرگی از انسانیت و تعالی انسان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیئت مدیره خیریه مردمی عطر یاس نبوی گفت : عید غدیر خم علاوه بر آموزه های دینی خود درس های خود شناسی و انسان شناسی و نگاه امامت و ولایت درس های زیادی را به همراه دارد .
ضمن تبریک مجدد این روز بزرگ و تقدیر از خیرین و خیر اندیشان مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی از همه شما خوبان دعوت میگردد تا در کنار و حامی کودکان بی سرپرست عطر یاس باشید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=67738

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.