• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

حکم ۲ تن از عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) به ‎زودی اجرا می‌‎شود

  • کد خبر : 67556
  • 15 تیر 1402 - 21:33
حکم ۲ تن از عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) به ‎زودی اجرا می‌‎شود
پس از قطعیت احکام مجازات اعدام ۲ تن از عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع)، رئیس کل دادگستری استان فارس از اجرای این حکم در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از میزان، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه از ابتدای آغاز محاکمه عوامل این حمله تروریستی، مردم شیراز و سایر اقصی نقاط کشور خواستار اشد مجازات تروریست‌ها بودند، گفت: روند رسیدگی دقیق به پرونده متهمین در مرحله دادسرا و دادگاه با دقت و رعایت دقیق موازین قانونی و حضور وکلای قانونی متهمین انجام شد و حکم اولیه مجازات اعدام این متهمین در روزهای پایانی سال گذشته صادر شد.

وی با بیان اینکه رای صادره در دادگاه انقلاب اسلامی شیراز پس از اعتراض وکلای متهمین دیوان عالی کشور رسیدگی شد، گفت: پس از رسیدگی مجدد به این پرونده در مرجع عالی قضایی کشور رأی اولیه اعدام دو تن از تروریست‌ها که نقش مستقیمی در طراحی حمله و پشتیبانی از عامل اصلی ترور داشتند در دیوان عالی کشور نیز تأیید شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس، خاطر نشان کرد: دادگستری فارس از ابتدای این حادثه تلخ رسیدگی سریع، دقیق و قانونی را در دستور کار خود قرار داد که طی شدن کلیه مراحل قانونی این حکم به زودی اجرا خواهد شد.

حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در مغرب ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ منجر به شهادت ۱۳ تن و زخمی شدن ۲۵ تن از خادمان و زائران حرم احمدی شد و عامل اصلی حمله در درگیری با نیروهای انتظامی و امنیتی کشته شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=67556

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.