• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
استاندار فارس؛

علمای شیعه از گذشته تا امروز دستگیر ضعفا بوده‌اند

  • کد خبر : 67367
  • 13 تیر 1402 - 18:21
علمای شیعه از گذشته تا امروز دستگیر ضعفا بوده‌اند
استاندار فارس گفت: علمای شیعه همواره و در طول تاریخ دستگیر ضعفا، محرومان و نیازمندان بوده‌اند و امروز هم اگر مردم مشکل و گرفتاری داشته باشند باز هم به علما و روحانیون مراجعه می‌کنند.

محمدهادی ایمانیه سه‌شنبه ۱۳ تیرماه در گردهمایی ائمه جمعه منطقه چهار کشور در شیراز بیان کرد: اعلام آمادگی می‌کنیم که برخی مسائل و مشکلاتی نیز که ائمه جمعه در مسیر حل مشکلات مردم در حوزه اجرایی و اداری کشور با آن مواجه هستند را در نشست هیئت دولت و استانداران مطرح و پیگیری کنیم.

او ادامه داد: از دیگر انتظاراتی که مردم از ائمه جمعه و روحانیون دارند بحث پاسخگویی به مسائل اعتقادی، مذهبی و دینی آنها است.

استاندار فارس اظهار کرد: مردم انتظار دیگری نیز از ائمه جمعه و روحانیون دارند و آن پیگیری کارهای بر زمین مانده و برخی عقب ماندگی‌های شهر و استانشان است.

ایمانیه گفت: هرچند پیگیری برخی مسائل وظیفه ائمه جمعه نیست اما قطعا حضور آنها و پشت گرمی که می‌توانند ایجاد کنند باعث خواهد شد که رونق بیشتری برای استان‌ها و شهرستان‌ها حاصل شود.

او عنوان کرد: برخی شهرستان‌ها در بحث مصلی‌ها، دفاتر ائمه جمعه و همچنین حوزه‌ها دچار کمبودها و مشکلاتی هستند که مسئولان شهرستانی انتظار دارند ائمه جمعه برای سرعت گرفتن روند حل این مشکلات و کاستی‌ها نیز هم ورود کنند.

استاندار فارس افزود: برخی از این مشکلات را می‌توان با همان مکانیزمی که رهبر معظم انقلاب اجازه داده‌اند یعنی مولدسازی حل کرد که در می‌توان این کار را از پنج استان حاضر در این گردهمایی یعنی فارس، کرمان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=67367

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.