• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

برگزاری جشن عید قربان در شهرستان زرقان/تجلیل از جوانان موفق زرقان

  • کد خبر : 67269
  • 11 تیر 1402 - 21:21
برگزاری جشن عید قربان در شهرستان زرقان/تجلیل از جوانان موفق زرقان
به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر زرقان و با همراهی سایر سازمان‌ها و دوایر، به مناسبت عید سعید قربان، جشنی با حضور پرشور مردم برگزار و ضمن اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، از جوانان موفق و برگزیده این شهرستان تجلیل و قدردانی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زرقان در مراسم جشن عید قربان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، گفت: جا دارد یادی کنیم از شهدای دفاع مقدس؛ عزیزانی که یک لحظه سوختند و عارفانه جاودانه شدند تا ما امروز در کمال امنیت و آرامش زندگی کنیم. ما تا زنده ایم و زندگی ادامه دارد، مدیون رشادت‌های آن‌ها هستیم.

جمالی با یادآوری ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: اینکه می‌گوییم مدیون شهدا هستیم، تنها یک حرف نیست بلکه آنها کاری کردند که عمری مدیونشان باشیم، آن جوانی که با هزار آمال و آرزو روی سیم خاردار خوابید تا مسیر عبور همرزمانش هموار شود و دشمن به اهداف شوم خود نرسد، یا آن جوانی که در میدان مین برای اینکه عملیات لو نرود، مین مُنوّر را در آغوش گرفت و سوخت و آهی بر نیاورد؛ تنها نمونه‌هایی از آن رشادت‌های بی‌نظیری است که دنیا را متحیر کرد و ما هیچ گاه آن ایثارها را فراموش نخواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زرقان در ادامه قدردانی از جوانان موفق شهرستان در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اخلاقی، ایثار و شهادت و… را بسیار مهم توصیف و اضافه کرد: جوانان سرمایه های هر جامعه‌ای هستند و اگر بخواهیم در آینده، مدیران شایسته ای داشته باشیم؛ آغاز کار در این نقطه است.

او با بیان اینکه قدردانی از جوانان موفق شهرستان زرقان با تصمیم شورای شهر اجرایی شده است؛ افزود: این مراسم یک نقطه عطف در تاریخ زرقان است؛ همیشه قدردانی و تشکرها از پیشکسوتان بود اما ضمن احترام به جایگاه این عزیزان باید اعتراف کرد که جوان با ایمان و امیدوار، موتور محرکه جامعه و البته شایسته تکریم توسط ریش سفیدان و پیشکسوتان است.

فرماندار زرقان نیز با تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت و امامت بیان کرد: با توجه به نیاز جامعه، خدمت گذاران مردم در نهادهای مختلف، برای شادی و نشاط مردم برنامه ریزی می کنند که این مراسم نیز از جمله آنها می باشد.

احسان خازن ادامه داد: این برنامه ها برای حفظ تشاط جامعه بسیار مهم است و به دستگاهها تاکید شده تا به صورت ویژه این موضوع را دنبال کنند.

فرماندار زرقان با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر زرقان و سایر دست اندرکاران در برپایی این مراسم، بیان کرد: اقدام ارزشمند شورای اسلامی و شهرداری در جشن امسال یعنی انتخاب جوانان برتر و نخبه، یک حرکت بسیار خوب بود که جای تقدیر دارد.

شهردار زرقان نیز در حاشیه این مراسم گفت: مجموعه مدیریت شهری زرقان معتقد است که باید برای حفظ نشاط و شادمانی جامعه در میدان عمل، برنامه داشت، لذا به مناسبت عید سعید قربان این مراسم باشکوه برگزار شد.

صانعی با تشکر از همه عواملی که این جشن بزرگ را ترتیب دادند، افزود: مردم خوب کشور ما که در همه عرصه ها نظام و انقلاب را یاری داده اند، امروز نیازمند برنامه های شاد و متنوع هستند به ویژه جوانان خوب و با اخلاق ایران اسلامی که در دنیا زبان زد خاص و عام هستند.

شهردار زرقان خاطرنشان کرد که یکی از کارهای بسیار ارزنده در این مراسم، تقدیر از جوانان نخبه و موفق شهرستان بود.

او گفت: اعتقاد دارم که ما جوانان نخبه بسیاری در کشور داریم که گمنام هستند و باید آنها را به جامعه معرفی کنیم لذا به این نتیجه رسیدیم که بهترین فضا برای قدردانی از این عزیزان، جشن عید قربان است که هم احترام به شعائر دینی است و هم می توانیم فضای شادی را برای مردم ایجاد کنیم.

صانعی، با بیان اینکه اجرای برنامه‌های شاد با هدف افزایش نشاط در جامعه از اولویت‌های مدیریت شهری زرقان است، گفت: امیدوار هستیم که با تکمیل پروژه‌هایی نظیر سالن آمفی‌تئاتر و سینما و … بیش از گذشته امکان اجرای برنامه‌های مناسبتی را داشته باشیم.

قدردانی از جوانان موفق برگزیده شهرستان زرقان

در این مراسم از علی رضا ایزدپور، سعید بیرمی، مصطفی شفیعی و سارا شجاعی زرقانی در بخش علمی، محمد حمزوی زرقانی، رامین بهرامی و زهرا حمزوی زرقانی در بخش فرهنگی و اجتماعی، ابراهیم بذرافکن و فاطمه ثنایی فرد در بخش هنری، مهدی اسلامی نژاد و زینب حسن پور در بخش ورزشی، سید مصطفی هاشمی و مریم خدامی در بخش اخلاق و ایثار و امید آزادی و ثریا احمدی در بخش کار و کارآفرینی.

لازم به ذکر است محمد حمزوی زرقانی برگزیده بخش فرهنگی و اجتماعی، هدیه خود را با هدف کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تقدیم ستاد دیه کرد.

این جوان برگزیده و فعال فرهنگی اجتماعی گفت: تجربه شهر زرقان نشان داده که با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌توان برنامه‌های شادی را اجرا و در مسیر ارتقاء نشاط اجتماعی تلاش کرد.

محمد حمزوی زرقانی با بیان اینکه، اجرای برنامه‌های مفرح در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، اثر شگرفی در جامعه دارد، گفت: باید از مسئولان شهرستان و مدیریت شهری زرقان به واسطه اهتمام جدی در ایجاد فضای مناسب برای شهروندان در عرصه‌های مختلف، قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=67269

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.