• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
4
رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس درگفتگو با سحاب پرس:

راست قامتان مجنون دلاورمردانه دفاع کردند

  • کد خبر : 66717
  • 04 تیر 1402 - 19:46
راست قامتان مجنون دلاورمردانه دفاع کردند
رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت:چهارم تیرماه ۶٧، روزی بسیار مهم و استراتژیک، روز مقاومت و ایثار مردم فارس بوده که یک افتخار برای این استان است.
سید مرتضی آل‌علی رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس درگفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: چهارم تیرماه ۶٧، روز مقاومت و ایثار مردم فارس بوده که یک افتخار برای این استان است.
وی افزود:ماه پایانی جنگ، در منطقه عملیاتی جزیره مجنون، دشمن تک میزند و با وجود اینکه رزمندگان دلاور ایران اطلاع داشتند که فردا به این جزیره حمله خواهد شد، عده ای ماندند و دلیرانه و با بصیرت تمام مقاومت کردند و نگذاشتند که دشمن به دستاورد خودش، دست پیدا کند.
آل‌علی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر فارس در قله است، افزود: استان فارس در اکثریت عملیات های دفاع مقدس حضور پررنگ داشته است.
رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با بیان اینکه عملیات‌های زیادی توسط استان فارس در دفاع مقدس انجام شده است،اضافه کرد:ایثار و مقاومت رزمندگان فارس در مقابل دشمن بعثی، یک گل سر سبد و نقطه قوت و افتخار برای استان است.
وی در ادامه اظهار کرد:استان فارس در همین تک ناجوانمردانه دشمن بعثی به جزیره مجنون، در کمتر از ۶ ساعت، ۲۵۰شهید تقدیم به انقلاب و ایران کرده است.
آل علی در پایان تصریح کرد:سال گذشته کار تحقیقاتی در این موضوع آغاز شده بود، و این روز به زودی با توجه به طرح در شورای فرهنگ عمومی استان و پیگیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به عنوان روز ایثار و مقاومت مردم فارس در تقویم به ثبت خواهد رسید.
انتهای پیام
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=66717

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.