• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
استاندار فارس؛

مسئولان برای کاهش دغدغه سرمایه‌گذاران تلاش کنند

  • کد خبر : 66692
  • 04 تیر 1402 - 22:00
مسئولان برای کاهش دغدغه سرمایه‌گذاران تلاش کنند
استاندار فارس با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری همواره با چالش‌هایی مواجه بوده است، بر لزوم تدبیر و تلاش مدیران و مسئولان برای کاهش این دغدغه‌ها تاکید کرد.

محمدهادی ایمانیه یکشنبه چهارم تیر در دیدار با تعدادی از فعالان اقتصادی که در قرارگاه جهادی سرمایه‌گذاری کوثر انجام شد، به وجود بازارهای متنوع و منافع موجود برای سرمایه گذاری اشاره و اضافه کرد: شیوه‌های مختلفی برای سرمایه گذاری و کسب منفعت وجود دارد؛ همواره بر حمایت از سرمایه گذارانی که در راستای ایجاد اشتغال و افزایش تولید گام برمی دارند تاکید داریم.

ایمانیه اضافه کرد: سرمایه گذاری همواره با چالش‌هایی مواجه بوده است و مسئولین و مدیران باید با تدبیر نسبت به کاهش دغدغه سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع و سرمایه تلاش کرده و زمینه ورود به بازارهای فرااستانی را فراهم کنند.

او مسائل و مشکلات اغلب سرمایه گذاران را به دو دسته استانی و ملی تقسیم بندی و اضافه کرد: بنا به سهم خود وظیفه داریم نسبت به حل مسائل و مشکلات درون استانی فعالان اقتصادی تلاش کنیم و همچنین در سطح ملی خواستار رفع سایر موانع خواهیم بود.

ایمانیه بر ضرورت جلوگیری از تعطیل شدن بنگاه‌های اقتصادی تاکید و خاطرنشان کرد: در کنار ایجاد بنگاه های اقتصادی جدید، باید از تعطیلی فعالیت‌های اقتصادی جلوگیری کرد.

او اضافه کرد: یکی از مشکلات عمده و مهم صاحبان صنایع مباحث مالی است که با تغییر استراتژی‌های سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی می توان آن‌را حل کرد. سرمایه گذاران نباید فقط به وام از بانک اکتفا کرده بلکه از راه‌های دیگر برای تامین سرمایه استفاده کنند.

استاندار فارس در پاسخ به یکی از سرمایه گذاران کشت شیرین بیان، از آمادگی مدیریت استان برای تخصیص زمین مورد نیاز خبر داد و گفت: فارس از دیرباز در زمینه گیاهان دارویی فعالیت داشته است؛ آمادگی داریم برای توسعه و گسترش فعالیت‌های مرتبط با این حوزه با سرمایه گذاران همکاری کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=66692

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.