• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

تلاش برای بهره‌برداری از فاز اول آزادراه شیراز – اصفهان قبل از پایان تابستان

  • کد خبر : 66676
  • 04 تیر 1402 - 18:17
تلاش برای بهره‌برداری از فاز اول آزادراه شیراز – اصفهان قبل از پایان تابستان
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع گفت: تاکنون حدود پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه تامین اعتبار شده است و تمام تلاش‌ها بر این است که تا قبل از پایان تابستان امسال فاز اول این آزاد راه به بهره برداری برسد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از وزارت دفاع، سردار رضا طلایی نیک روز شنبه در حاشیه بازدید از از آزادراه شیراز – اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: تامین مالی ۴۰ درصد پروژه آزادراه شیراز – اصفهان بر عهده وزارت دفاع، ۵۰ درصد وزارت راه و شهرسازی و ۱۰ درصد شرکت عمران صدرا است که در مجموع تاکنون حدود پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

وی ادامه داد: وزارت دفاع تاکنون عمده سهم خود را تامین کرده و امیداریم با همکاری وزارت راه و شهرسازی این ۶ قطعه تابستان امسال به بهره برداری اولیه و مناسب برسد.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی قطعه هفت آزادراه شیراز – اصفهان گفت: این قطعه نیز شامل فاز دوم بهره برداری خواهد بود و در فاز سوم هم اگر مصوبه هیات وزیران ابلاغ شود وزارت دفاع آنجا نیز ۳۰ درصد سهم مشارکت خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی وزارت دفاع، اظهار کرد: امیدواریم با توجه به اهمیت این پرژوه به عنوان یک پروژه بزرگ ملی و یک کریدور بسیار با اهمیت که به طور خاص مردم استان فارس از آن استفاده می کنند سایر اقدامات باقیمانده نیز با کمک دستگاه های اجرایی استانی و ملی سریع تر به انجام برسد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ها بر این است که تا قبل از پایان تابستان امسال فاز اول این آزاد راه به بهره برداری برسد اما اقدامات تکمیلی از جمله تکمیل مجتمع های بین راهی و خدمات رفاهی و همچنین بازسازی مسیرهای متصل به آزادراه و جاده ای فرعی در نیمه دوم سال انجام می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=66676

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.