• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
استاندار فارس؛

نهضت مولدسازی جدی گرفته شود

  • کد خبر : 66404
  • 01 تیر 1402 - 5:10
نهضت مولدسازی جدی گرفته شود
استاندار فارس خواستار جدی گرفتن نهضت مولدسازی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی شد و گفت: این دیدگاه نباید وجود داشته باشد که مولدسازی یعنی فروش اموال و املاک بلکه این اقدام نوعی ایجاد ارزش افزوده است.

دکتر محمد هادی ایمانیه عصر چهارشنبه ۳۱ خردادماه در جلسه شورای اداری فارس با اشاره به ظرفیت‌های پیش بینی شده برای جوانی جمعیت در قانون بودجه ۱۴۰۲ گفت: ظرفیت‌هایی که در این قانون برای هر یک از دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که طی هفته آتی به آنها اعلام خواهد شد و میزان استفاده دستگاه‌ها از این ظرفیت‌ها به وسیله سامانه‌ای که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایجاد خواهد کرد، رصد خواهد شد.

او خواستار جدی گرفتن نهضت مولدسازی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی شد و گفت: این دیدگاه نباید وجود داشته باشد که مولدسازی یعنی فروش اموال و املاک بلکه این اقدام نوعی ایجاد ارزش افزوده است.

ایمانیه افزود: مولد سازی متفاوت با خصوصی سازی است، در مولدسازی اموال و املاک مازاد بعد از ایجاد ارزش افزوده به فروش می‌رسد یا تهاتر می‌شود در حالی که در خصوصی سازی اموال با قیمت‌های بسیار پایین به فروش رفته و مشکلات زیادی را نیز برای کشور ایجاد کرده است.

استاندار فارس، در خصوص جایگاه استان در زمینه بیکاری نیز گفت: بر اساس آخرین آمار، فارس با ۷.۱ دهم درصد بیکاری در کشور در جایگاه هشتم قرار دارد که امیدواریم با توجه به اقداماتی که در دست انجام است این آمار روز به روز بهبود یابد.

استاندار فارس با اشاره به عزم مدیری ارشد استان برای مقابله جدی با زمین خواری گفت: برای این منظور قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه مبارزه با زمین خواری، کوه خواری و قطع درختان در استان با کمک دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، سپاه و اداره اطلاعات راه‌اندازی کرده‌ایم.

ایمانیه افزود: با فعالیت این قرارگاه در کنار سامانه مردم رسی مقابله جدی با هرگونه زمین خواری در استان خواهیم کرد.

استاندار فارس همچنین با اشاره به آغاز فصل تابستان گفت: دستگاه‌ها و ادارات امکانات تفریحی و ورزشی خود را برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در اختیار آنها قرار دهند.

ایمانیه افزود: این امکانات نباید محدود به استفاده کارکنان دستگاه‌ها شود و شرایطی فراهم شود که جوانان و نوجوانان نیز با یک برنامه ریزی بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

او همچنین از مدیران خواست که بحث میدان دادن به جوانان و استفاده از انرژی و نیروی جوانی آنها را مد نظر قرار دهند.

استاندار فارس گفت: باید در بحث‌های مدیریتی و کارشناسی به جوانان میدان داده شود تا آنها بتوانند از مدیران تجربه کسب کنند و در مقابل انرژی جوانی خود را به مدیران تزریق کنند.

انتصاب مدیران شهرستانی با هماهنگی فرمانداران
استاندار فارس، از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خواست که هرگونه انتصاب مدیران شهرستانی مجموعه خود را با هماهنگی و اطلاع فرمانداران شهرستان ها انجام دهند.

ایمانیه افزود: اگر در مورد انتصاب یک مدیر نیز اختلاف نظری بین فرمانداران و مدیران کل استان وجود داشت بر اساس قانون از نظر و داوری استاندار یا معاون سیاسی باید استفاده شود.

او همچنین از مدیران کل استان خواست که اگر قصد انجام سفر به هر یک از شهرستان‌های استان داشتند با فرمانداران هماهنگ کنند و سفر خود را از قبل اطلاع دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=66404

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.