• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

فراخوان ایده برای احداث دانشکده مکانیک شیراز

  • کد خبر : 65471
  • 16 خرداد 1402 - 22:42
فراخوان ایده برای احداث دانشکده مکانیک شیراز
رئیس دانشکده‌ مهندسی مکانیک دانشگاه شیراز، گفت: صاحب‌نظران و متخصصان برای ارائه ایده‌ در مورد احداث ساختمان دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه، دعوت به مشارکت می‌شود.

دکتر عطاالله ربیعی سه‌شنبه ۱۶ خرداد به خبرنگاران گفت: نیکوکاری که قرار است ساختمان جدید دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه شیراز را احداث کند، با توجه به تجاربی که در زمینه استفاده از نظرات نسل جوان در فعالیت‌های عمرانی داشته، تمایل دارد از نظرات نخبگان و صاحبان ایده در طراحی این ساختمان، استفاده کند.

رئیس دانشکده‌ مهندسی مکانیک دانشگاه شیراز ادامه داد: البته با هدف احترام به صاحبان ایده، جوایز نقدی نیز برای ۴ اثر برتر، پیش‌بینی شده است و مطابق فراخوان به اثر اول ۴۰میلیون تومان، اثر دوم ۲۵میلیون تومان، اثر سوم ۲۰میلیون تومان و اثر چهارم ۱۵میلیون تومان، جایزه تعلق می‌گیرد.

ربیعی با بیان اینکه این خیّر از دانش‌آموختگان قدیمی دانشگاه شیراز و از افراد موفق و صاحب‌نام در تولیدات صنعتی داخل و خارج از کشور است، افزود: دانشکده‌ مهندسی مکانیک در زمینی به متراژ حدود ۱۸ هزار متر مربع در محدوده پردیس ارم توسط همین فرد نیک‌اندیش انجام خواهد شد.

او با اشاره به انتشار فراخوان مرتبط با ارائه ایده‌ برای ساخت دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز، خاطرنشان کرد: مطابق فراخوان از معیارهای ارزیابی برای ارائه ایده در طراحی دانشکده‌  مهندسی؛ توجه به هویت ملی و دانشگاه شیراز، اقلیم و بستر ساختمان و اقتصاد ساختمان است.

ربیعی ضمن دعوت از افراد واجد شرایط برای مشارکت در این فراخوان، گفت: امید است افراد جوان به‌ویژه دانشجویان دانشگاه شیراز باشرکت در این فراخوان به صورت فردی یا گروهی، اثر ماندگاری از خود به جای بگذارند و شاهد احداث ساختمانی درخور و اثری ماندگار در شیراز باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=65471

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.