• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس؛

دهمین آزمون استخدامی دستگاه‌هایی اجرایی در فارس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 65055
  • 09 خرداد 1402 - 19:59
دهمین آزمون استخدامی دستگاه‌هایی اجرایی در فارس برگزار می‌شود
معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور، دهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌هایی اجرایی فارس به‌همت جهاددانشگاهی در شیراز برگزار می‌شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس سه‌شنبه ۹ خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: دهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌هایی اجرایی به‌همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی در نقاط مختلف کشور اجرا می‌شود که این آزمون در استان فارس به‌همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان اجرا خواهد شد.

سیامک کریمی زمان برگزاری این آزمون را جمعه دوازدهم خرداد بین ساعت ۸ تا ۹ صبح اعلام و خاطرنشان کرد: این آزمون در ۹ حوزه امتحانی در مجموعه دانشگاه شیراز، شامل ۵ حوزه در پردیس ارم، ۲ حوزه در دانشکده مهندسی و ۲ حوزه امتحانی دانشکده علوم، برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس ضمن یادآوری اینکه این دوره از آزمون استخدامی فراگیر مربوط به ۲۵ دستگاه‌ اجرایی است، خاطرنشان کرد که مجموعا ۵۶۱۹ نفر در فارس برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۷۱۳ نفر آقا و ۲۹۰۶ نفر بانو هستند.

کریمی گفت: متقاضیان این دوره برای استخدام در وزارت راه و شهرسازی، پست بانک، شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک و سازمان‌های امور مالیاتی، پزشکی فانونی، تبلیغات اسلامی، تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، ثبت اسناد و املاک، شیلات، استاندارد، بهره‌وری،‌ نقشه‌برداری کشور و پژوهشکده علوم زمین، در سطح ملی رقابت می‌کنند.

این مقام مسئول همچنین گفت: در این دوره همچنین آزمون استخدام متقاضیان ادارات کل بازرسی؛ بنادر و دریانوردی؛ بهزیستی؛ پزشکی قانونی؛ ثبت اسناد و املاک؛ زندان‌ها و اقدامات تامینی؛ شیلات؛ صنعت، معدن و تجارت؛ منابع طبیعی و آبخیزداری؛ هواشناسی؛ استانداری و شرکت سهامی برق منطقه‌ای استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=65055

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.