• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

پانزده خرداد نقطه آغازین نهضت امام خمینی (ره)بود

  • کد خبر : 65048
  • 09 خرداد 1402 - 19:44
پانزده خرداد نقطه آغازین نهضت امام خمینی (ره)بود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت:پانزده خرداد نقطه آغازین و شروع نهضت امام خمینی (ره)بود با حضور مردم سه شهر کشور( قم ، تهران و ورامین) اغاز شد.

به گزارش سحاب پرس، حسین ملک‌مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز ۹ خرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه  گفت:پانزده خرداد نقطه اغازین و شروع نهضت امام خمینی (ره)بود با حضور مردم سه شهر کشور( قم ، تهران و ورامین) اغاز شد.

وی افزود: اعتراضاتی که با سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) شروع شد و رژیم ستم شاهی که تحمل اعتراضات مردم را نداشت و میخواست هر گونه حرکت را سرکوب کند مامورینش را با مردم درگیر کرد و تعدادی از هموطنانمان در سال ۱۳۴۲ به شهادت رسیدند و این روز را روز قیام ۱۵ خرداد را ثبت کردند.
ملک‌مکان با بیان اینکه امام راحل یک شخصیت برجسته جهانی است تصریح کرد: مردم ایران برای امام خمینی(ره) احترام خاصی قائل هستند وخیلی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون حضرت امام خمینی (ره) می دانند.
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: عزت و قدرتی که کشور ما در زمینه‌های مختلف امروز بهرمند هستیم و حرف برای گفتن داریم همچنین خیلی از کشور های استکبار جهان تمام ذهنشان مشغول کشورایران است و کمتر جلسات و سخنرانی دارندنشان از این است که کشورمان در جایگاه بسیار مهمی است.
وی افزود: امام خمینی در هیچ دانشگاه اقتصادی جهانی درس نخوانده است اما ناب ترین نظرات را در مسائل  اقتصادی دارد همچنین شما هیچ سیاست مداری در دنیا پیدا نمی‌کنید که نظرات سیاسیش در زمان خود همچون حضرت امام خمینی باشد و امروزه مقام معظم رهبری  در جای امام خمینی (ره) هستند که بسیار تیز ، هوشیار، درایت و بصیرت بوده و بسیاری از نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.
ملک‌مکان اظهار کرد: به تدبیر بعضی سیاسیون امریکایی ما جلساتی و نقشه‌هایی را می‌کشیم اما رهبر انقلاب اسلامی با یک سخنرانی تمام برنامه و نقشه‌ها را خنثی می‌کنند.
وی افزود: امسال پس‌از ۶ سال وقفه‌ای که در اعزام زائر ومشتاقان داشتیم به حرم حضرت امام خمینی (ره) نزدیک به ۱۵ هزار زائر از استان فارس اعزام می‌شوند به حرم امام راحل که ۵ هزار نفر از شیراز و بقیه از شهرستان‌های استان فارس هستند.
این مقام مسئول با بیان اینکه کاروان‌ها روز شنبه صبح راس ساعت ۷ صبح حرکت به سمت حرم امام خمینی (ره) حرکت می‌کنند.
ملک‌مکان درپایان گفت: در بشتر  مساجد و حسینیه‌های شهرستان‌ها این استان مراسماتی برگزار می‌شود همچنین در شبستان امام خمینی(ره) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) عصر شنبه سیزده خرداد ماه ساعت ۵ بعد از ظهر با سخنرانی محمدحسن رحیمیان یکی از یاران دیرین امام خمینی (ره) را از دیگر برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) است.
انتهای پیام
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=65048

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.