• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
امام جمعه موقت شیراز؛

مبارزه واقعی با فساد برای تحقق مهار تورم

  • کد خبر : 62424
  • 08 اردیبهشت 1402 - 20:54
مبارزه واقعی با فساد برای تحقق مهار تورم
امام جمعه موقت شیراز گفت: همه تلاش‌ها باید در راستای مهار تورم باشد و امیدواریم مردم در کنار قوای سه گانه حضور جدی در عرصه داشته باشند و با فساد به معنای واقعی مبارزه کنند.

حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز بیان کرد: هم دولت، هم مجلس و هم قوه قضاییه باید به گونه‌ای با مفاسد اقتصادی مقابله کنند که مردم تاثیر آن را در سفره‌های خود احساس کنند.

او ادامه داد: همه تلاش‌ها باید در راستای مهار تورم باشد و امیدواریم مردم در کنار قوای سه گانه حضور جدی در عرصه داشته باشند و با فساد به معنای واقعی مبارزه کنند.

امام‌ جمعه موقت شیراز اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی میدان دادن به ویژه خواران و مدارا با مفسدان اقتصادی که منجر به بی عدالتی می‌شود به شدت ممنوع است و خیانت به اموال مسلمین باید از بین برود و از تشکیل نطفه فساد جلوگیری شود.

رضوی اردکانی با اشاره به تصمیم قطعی برخی کشورهای مستقل و قدرتمند اقتصادی برای خارج کردن دلار از معادلات اقتصادی گفت: با این کار ستون فقرات و کمر دلار و سلطه آن بر اقتصاد دنیا شکسته خواهد شد.

او افزود: این اقدام سبب خواهد شد که دشمن تصور نکند می‌تواند دل خود را به دلار خوش کند.

امام جمعه موقت شیراز همچنین با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در هدایت افکار عمومی گفت: مردم و به ویژه جوانان باید در مقابل اقدامات برخی روزنامه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای که عمده تحریف حقایق به دست آنها انجام می‌شود، هوشیار باشند.

امام جمعه موقت شیراز افزود: رسانه‌ها وظیفه دارند حقایق و واقعیت‌ها را بگویند و از هر گونه شایعه پراکنی و انتشار اخبار دروغ و وارونه نشان دادن واقعیت‌ها و بزرگ کردن عیوب کوچک بپرهیزند.

رضوی اردکانی گفت: این برنامه همیشگی دشمنان ایران بوده که در داخل کشور هم با سوء استفاده از آزادی چنین کارهایی می‌کنند در حالی که رسانه‌ها باید در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62424

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.