• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز؛

اولین رویداد آموزشی مهارتی نشریات دانشجویی شیراز برگزار می‌شود 

  • کد خبر : 62385
  • 07 اردیبهشت 1402 - 16:04
اولین رویداد آموزشی مهارتی نشریات دانشجویی شیراز برگزار می‌شود 
مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز گفت: اولین رویداد آموزشی مهارتی نشریات دانشجویی تحت عنو ان "رامند" با همکاری خانه نشریات دانشگاه شیراز، دانشگاه علمی و کاربردی و جهاد دانشگاهی فارس، در نیمه دوم اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

دکتر مهدی مومن‌زاده پنجشنبه ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در برگزاری این رویداد علمی فرهنگی، سه نهاد دانشگاهی همکاری داشته‌اند، گفت: رویداد آموزشی مهارتی نشریات دانشجویی “رامند” محصول همکاری خوب و اثرگذار سه نهاد دانشگاهی و فرهنگی و هدف آن ارتقاء سوادرسانه‌ای، روزنامه نگاری علمی و نقش آفرینی موثر دانشجویان در ساختار اطلاع رسانی و روزنامه نگاری است.

مومن‌زاده با اشاره به همکاری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در برگزاری این رویداد آموزشی مهارتی، افزود: دانشگاه‌ها و نهادهای علمی در تسری نتایج پژوهش ها و آموزش های خود به عرصه فرهنگ می توانند نقش آفرین باشند و نتیجه آن باید کاربردی و محسوس باشد که این رویداد، برون داد همین رویکرد است.

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه رویداد علمی فرهنگی رامند در سه بخش برگزار می شود، گفت: بخش اول آموزشی است که در قالب یک برنامه ۲ روزه با تدریس سه نفر از مدرسان صاحب‌نام، مبانی خبر، مصاحبه، مقاله‌نویسی، گزارش، عکس و اصول طراحی و تولید نشریات دانشجویی بیان خواهد شد.

مومن‌زاده اضافه کرد: بخش دوم رویداد رامند؛ مهارتی است که در آن طی ۲ روز شرکت کنندگان در دوره آموزشی تئوری؛ آموخته‌هایشان را در قالب طراحی و آماده‌سازی یک نشریه با هدایت و راهنمایی اساتید، اجرایی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه بخش سوم رویداد رامند مسابقه است، عنوان کرد: در این بخش نیز دانشجویان آنچه را که آموخته اند و پیاده سازی کرده‌اند به رقابت می گذارند.

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز زمان ثبت نام در این رویداد را تا ۱۲ اردیبهشت اعلام و اضافه کرد: رویداد رامند از روز ۱۴ اردیبهشت ماه شروع خواهد شد و تا ۱۹ اردیبهشت و مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین‌ها و اعطای گواهی شرکت در دوره آموزشی، ادامه دارد.

مومن‌زاده افزود: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های استان فارس می‌توانند از طریق وبگاه “www.mosbatemaa.ir” به شکل فردی یا در قالب گروه‌های ۲ یا سه نفره، در این رویداد شرکت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62385

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.