• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
استاندار فارس؛

مقایسه عملکردهای پیش و پس از انقلاب مصداق جهاد تبیین است

  • کد خبر : 62384
  • 07 اردیبهشت 1402 - 15:40
مقایسه عملکردهای پیش و پس از انقلاب مصداق جهاد تبیین است
استاندار فارس یکی از مصدایق زیبا و جالب و تاثیرگذار جهاد تبیین را مقایسه عملکرد سازمان‌ها پیش و پس از انقلاب دانست و گفت: ترفند جدی دشمنان ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف است که با ارائه و مقایسه عملکردها می‌توان روشنگری کرد.

دکتر محمدهادی ایمانیه پنج‌شنبه ٧ اردیبهشت در جمع مدیران روابط عمومی سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی فارس خواستار تلاش روز افزون و هم افزایی بیشتر برای تحقق اهداف عالیه نظام شد و گفت: هر مدیر روابط عمومی باید واجد ۴ ویژگی صداقت در انجام کار، درایت و هوشمندی، وقت گذاری و انگیزه باشد.

او با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی‌ها ابتدا باید جوانب کار را بررسی و سپس اقدام کنند، افزود: نمی‌توان با مسائل حوزه روابط عمومی، اداری برخورد کرد، چرا که روابط عمومی تعطیلی نمی‌شناسد و اگر کسی انگیزه کار در این حرفه مهم را ندارد، نباید مسئولیت بپذیرد.

استاندار فارس که معتقد است برگزاری نشست‌های خبری ماهیانه مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیریت ارشد استان اهمیت فراوانی داشته و از بسیاری از ابهامات پیشگیری می‌کند، گفت: جلسات مدیران پاسخگو با رسانه‌ها با جدیت دنبال شود.

ایمانیه همچنین یکی از مصدایق زیبا و جالب و تاثیرگذار جهاد تبیین را مقایسه عملکرد سازمان‌ها پیش و پس از انقلاب دانست و عنوان کرد: ترفند جدی دشمنان جلوه دهی ناکارامدی نظام در عرصه‌های مختلف است اما علی‌رغم فشارها و تحریم‌ها که بیشترین‌های تاریخ بوده اما کارنامه نظام افتخارآمیز است.

او تاکید کرد: قبل از هفته دولت، کتابی حاوی آمارهای مقایسه‌ای اقدامات و تحولات انجام شده پیش و پس از انقلاب در فارس تدوین و برگزاری اردوهای جهادی پیشرفت توسط سازمان‌های اجرایی دنبال شود.

استاندار فارس ادامه داد: یک بیلبرد در دستگاه‌های اجرایی نصب و اقدامات جدید هفتگی به نمایش گذاشته شود.

ایمانیه برلزوم پیگیری مستمر اجرایی شدن مصوبات سفر هیئت دولت و سفرهای شهرستانی مدیر ارشد استان تاکید و اضافه کرد: هر شهرستان فارس که مصوبات سفر به آنها به بیش از ۸۵ درصد برسد، سفر مجدد انجام خواهد شد.

او با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی هم از مدیران روابط عمومی‌ها خواست که تمرکز بیشتری در این خصوص داشته باشند و متعادل رفتار کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه صندوق رأی، صندوق امانتی است که به دستان ما سپرده شده و انعکاس تخلفات وظیفه شرعی همگان است، گفت: روند برگزاری انتخابات باید بدون طرفداری از شخص یا اشخاصی دنبال شود.

ایمانیه انعکاس صحیح اخبار همراه با خلاقیت از سوی روابط عمومی‌ها را متذکر و یادآور شد: به عنوان مثال؛ قرار بود آزاد راه شیراز – اصفهان تا قطعه ششم افتتاح و دو قطعه باقی مانده هم تامین اعتبار شود؛ اما به دلیل تامین نشدن اعتبارات، این پروژه در زمان اعلامی زیر بار ترافیک نرفت.

استاندار فارس با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در خصوص این پروژه در روزهای اخیر، گفت: یکی از نمایندگان نظرش این بود که تا پروژه تمام نشود زیر بار ترافیک نرود و نماینده‌ای دیگر نظری مخالف داشت، اما بنای مدیریت ارشد استان این بوده و هست که با مردم صادقانه سخن بگوییم؛ لذا اگر روابط عمومی دستگاه‌های مربوطه به زیبایی این مهم را انعکاس دهند نه تنها چالشی ایجاد نمی‌شود بلکه مردم هم مسائل را به درستی خواهند دانست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62384

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.