• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

تکلیف استاندار فارس به سازمان‌ها برای تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی

  • کد خبر : 62322
  • 06 اردیبهشت 1402 - 14:40
تکلیف استاندار فارس به سازمان‌ها برای تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی
استاندار فارس تاکید کرد که همه سازمان‌ها برای تکمیل، تجهیز و در مدار خدمت قرار گرفتن بیمارستان دوم تامین اجتماعی شیراز، موظف به همکاری‌اند.

دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با اعضای خانه کارگر فارس، به حمایت های انجام شده از تولید و خروج از رکود در سال گذشته اشاره و اضافه کرد: این اقدام امسال بیشتر از سال قبل ادامه می‌یابد؛ در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یک نفر به نمایندگی از جامعه کارگری حاضر شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از استانداری فارس، ایمانیه به اقدامات انجام شده در خصوص تامین مسکن ویژه نخبگان، پرستاران و ایثارگران نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در صورت ارائه اطلاعات و آمار کارگران، ۳۷ شهرستان استان که فرم (ج) آنها سبز شده باشد، مدیریت استان برای تامین مسکن ایشان به صورت ویژه پیگیری خواهد کرد.

وی با یادآوری کمبود تخت بیمارستانی و درمان مستقیم جامعه کارگری در فارس، تاکید کرد: تمام سازمانهای استان برای تکمیل، تجهیز و در مدار خدمت قرار گرفتن بیمارستان دوم تامین اجتماعی در شیراز موظف به همکاری هستند.

ایمانیه در خصوص گلایه جامعه کارگری پیرامون پوشش ندادن بعضی داروها از سوی بیمه تامین اجتماعی، خاطرنشان کرد: با همکاری پزشکان لیست داروها اعلام شود تا در سطح ملی رایزنی های لازم انجام شود.

استاندار فارس به امنیت شغلی کارگران نیز اشاره داشت و افزود: پیشنهادات لازم، موثر و عملیاتی در این حوزه تدوین شود تا در جلسه مشترک با نمایندگان استان توسط خودتان مطرح گردد.

ایمانیه از حضور نمایندگان جامعه کارگری در کمیسیون‌های مربوطه، جلسات شورای اداری، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و …  استقبال کرد و این اقدام را برای استان موثر دانست و ادامه داد: افزایش حقوق باید متناسب با معیشت جامعه کارگران باشد که برای تحقق این موضوع از طریق نمایندگان و دستگاه های مسئول در سطح ملی پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62322

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.