• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

حدود ۹۲ درصد مصوبات شورای اداری فارس اجرایی شده است

  • کد خبر : 62232
  • 06 اردیبهشت 1402 - 1:54
حدود ۹۲ درصد مصوبات شورای اداری فارس اجرایی شده است
به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، ۹۲ درصد مصوبات جلسات شورای اداری این استان طی سال گذشته اجرایی شده است.

عبدالعلی کریمی عصر سه‌شنبه ۵ اردیبهشت در جلسه شورای اداری استان فارس با اشاره به اینکه سال گذشته قرار بود ۱۲ جلسه شورای اداری برگزار شود اما به دلیل شرایط، ۹ جلسه برگزار شد، گفت: سال گذشته از ۹۸ مصوبه ۹۲ درصد اجرایی شد و تنها هشت درصد باقیمانده است.

کریمی با بیان اینکه ۴۸ درصد مصوبات سال گذشته اقتصادی و عمرانی بوده است، گفت: ۴۵ درصد از مصوبات اجتماعی و فرهنگی و ۶ درصد از مصوبات امنیتی و سیاسی بوده است.

او اعلام کرد: لازم است اداراتی که موفق نشدند جواب مکاتبات را بدهند و نتیجه مصوبات را اعلام کنند هر چه سریع‌تر نسبت به انجام این کار اقدام کنند.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه حضور تمام اعضای شورای اداری در این جلسه الزامی است، عنوان کرد: تذکرات لازم برای عدم حضور برخی از اعضا داده شده اما باز هم لازم است تأکید شود که این حضور الزامی است مگر اینکه تصمیم گرفته شود که برخی از اعضا مانند فرمانداران این جلسات را به صورت ویدیو کنفرانسی دنبال کنند. طبق آیین نامه موظف هستیم که عدم حضور مدیری که ۲ جلسه غیبت داشته را به مقام عالی در سطح کشور اعلام کنیم.

او در خصوص تغییر ساعات کاری پس از ماه مبارک رمضان نیز گفت: مقرر شده که در روزهای پنجشنبه به مدت سه ماه دورکاری کارمندان اعمال شود، البته شرایط تعیین شده باید مدنظر قرار بگیرد.

کریمی عنوان کرد: با توجه به دستور استاندار فارس، بررسی‌های لازم برای انجام کارها بدون تعویق در روزهای پنجشنبه به صورت دورکاری انجام خواهد شد. پس از این مدت اگر لازم شد این رویکرد ادامه دار باشد حتما اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

او یادآور شد: با هماهنگی‌هایی که با اداره کل آموزش و پرورش انجام شد ساعات کار ادارات و مدارس به شکل متحد هفت صبح اعلام شد تا برای والدینی که کارمند هستند و دانش آموز دارند مشکلی ایجاد نشود.

معاون استاندار فارس در خاتمه بیان کرد: این تغییر ساعات تا ۱۴ خردادماه است و از ۱۵ خرداد ماه طبق مصوبه هیات دولت ساعات کار از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ اعلام شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62232

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.