• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
هئیت ورزش های نابینایان و کم بینایان فارس

توسعه ورزش همگانی گام بلند استعدادیابی موفق ورزشی نابینایان و کم بینایان

  • کد خبر : 62141
  • 03 اردیبهشت 1402 - 20:59
توسعه ورزش همگانی گام بلند استعدادیابی موفق ورزشی نابینایان و کم بینایان
بهترین راه حل عدم حضور ورزشکاران نابینا و کم بینا نگاه آموزشی است ، این موضوع باعث جذب بیشتر ورزشکاران نابینا و کم بینا می شود ولذا شعار کمیته ورزش های همگانی در این کمیته داشتن افرادی پویا – جامعه ای بالنده و از همه مهم تر مردمی فعال خواهد بود .

به گزارش  سحاب پرس به نقل از روابط عمومی کمیته ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس جعفری مسئول کمیته همگانی ورزش نابینایان و کم بینایان فارس گفت: برای حفظ سلامت و نشاط آحاد جامعه ضروری است زمینه های لازم برای همگانی کردن ورزش  حتی درروستاها و نقاط دور افتاده استان را فراهم کنیم .

وی افزود : این امر به طور مکرر توسط مسئولین استان درهمه سطوح مورد تاکید قرار گرفته است ، وی ادامه داد درهمین راستا با هم افزایی و جلسات مکرر با مدیرگروه همگانی اداره کل ورزش و جوانان فارس شرایط کرونایی بر جو ورزش کشور به شدت حاکم بود اما ما برنامه های خود اعم از برنامه های مجازی متنوع همگانی ، اجرای چالش ها ، پویش ها و برگزاری مسابقات و غیره را برگزار نمودیم  و حتی از سراسر استان کلیپ های بسیاری را نیز برایمان ارسال نمودند که این نشان از پیگیری آنها بود .
جعفری افزود: درشروع امر، میبایست مسئولین ارشد استان و تصمیم ساز ورزش فارس نگاه ویزه ای به ورزش همگانی داشته باشند و هم در بعد معنوعی و مادی از ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس حمایت کنند .
وی با اشاره به شناخت مردم را در تمامی ابعاد بالا برده و از ظرفیت های موجود در بخش سخت افزار و نیروهای انسانی تحت پوشش استفاده بهینه لازم را لحاظ نمایند .

وی به مهم ترین راهکارهای تحقق ورزش همگانی با توجه به سال پیش رو گفت: بهترین راه حل نگاه آموزشی است ، این موضوع باعث جذب بیشتر به این  ورزش می شود ولذا شعار ما در این کمیته داشتن افرادی پویا – جامعه ای بالنده و از همه مهم تر مردمی فعال خواهد بود .
وی خاطر نشان کرد :در سال جدید نگاه متفاوت تری در ورزش همگانی  و ورزش در همگانی را خواهیم داشت و تصمیم بر این است تا شهرستان های غیر فعال را فعال کنیم ، چون معتقدم کسانی هم مسئولیتی را عهده دار شوند که دغدغه‌های عزیزان نابینا و کم بینا را درک و باید حتما فعال باشد و تمامی شهرستان ها حداقل میبایست کمیته فعال همگانی داشته باشند چرا که باید در حوزه قهرمانی استعداد های جدید را وارد  عرصه بین المللی نماییم و به سیاستهای فدراسیون جامع عمل بپوشانیم .
جعفری در خاتمه با حمایت های آتی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس و هم افزایی با اداره کل بهزیستی استان فارس و هیئت ورزش های جانبازان و معلولین در توسعه ورزش همگانی بتوانیم با اشتراک گذاشتن امکان ورزشی ، پیوست های فرهنگی و ورزشی شهرداریها در سراسر استان بتوانیم گام بلندی برای توسعه ورزش افراد با نیاز ویژه برداریم

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62141

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.