• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی فارس؛

دستگیر قاتل جوان شیرازی در “بابک” دستگیر شد

  • کد خبر : 61115
  • 19 فروردین 1402 - 21:24
دستگیر قاتل جوان شیرازی در “بابک” دستگیر شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی فارس گفت: فردی که جوان شیرازی را در اولین روز سال جدید، طی یک درگیری به قتل رسانده بود، در شهرستان "بابک" استان کرمان دستگیر شد.

سرهنگ کاووس حبیبی شنبه ۱۹ فروردین در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اولین روز فروردین امسال، به دنبال وقوع یک حادثه رانندگی، ۲ جوان با هم درگیر شده و یکی از آنان به ضرب چاقو مضروب شده و به دلیل شدت جراحات وارد فوت می‌کند.

وی با بیان اینکه حادثه یاد شده، در میدان “ابوالکلام” شیراز حادث شده بود، افزود: در این حادثه، یک دستگاه سواری پژو پارس متعلق به شهروند شیرازی و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ متعلق به شهروندی از ساکنان شهرستان بابک، تصادف کرده و به دنبال آن سرنشینان خودروها با هم درگیر می‌شوند.

حبیبی با یادآوری اینکه جوان ۲۱ ساله شیرازی راننده خودروی پژو پارس در این درگیری زخمی شده و سپس فوت می‌کند، گفت: ماموران پلیس آگاهی بعد از پیگیری‌های تخصصی، موفق شدند مخفیگاه قاتل ۲۹ ساله را پس از دو هفته در شهرستان بابک شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر کرده و به شیراز انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی فارس خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی اولیه بیان کرد که پس از تصادف خسارتی راننده پژو (مقتول) با پدرم درگیر شده بود و من عصبانی شدم و کنترل خود را از دست دادم و با چاقو وی را به قتل رساندم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این پلیس است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61115

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.