• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس؛

سایت اینترنتی فروش کتاب جهاددانشگاهی فارس فعال شد

  • کد خبر : 61075
  • 19 فروردین 1402 - 17:42
سایت اینترنتی فروش کتاب جهاددانشگاهی فارس فعال شد
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس از فعال شدن سایت اینترنتی برای عرضه کتاب‌های انتشارات این نهاد در استان خبر داد.

محمدرضا غلامپور شنبه ۱۹ فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سایت یاد شده، اختصاصی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی فارس است، هدف از این اقدام را بهبود دسترسی به خدمات آن سازمان اعلام کرد.

غلامپور گفت: سازمان انتشارات یکی از مراکز تخصصی جهاددانشگاهی است که با هدف کمک به نشر آثار و تالیفات علمی و دانشگاهی، از سال ۱۳۷۹ در کشور ایجاد شد.

او با بیان اینکه، فعالیت این سازمان در فارس، پس از مدتی وقفه، از سال ۱۴۰۰ مجددا آغاز شده است، گفت: انتشارات جهاددانشگاهی، بستری مناسب برای نشر آثار، به ویژه کتاب‌های تالیف و ترجمه شده در زمینه‌های علمی و تخصصی فراهم کرده است.

غلامپور خاطرنشان کرد: طی سال گذشته، چهار کتاب توسط انتشارات جهاددانشگاهی فارس منتشر و روانه پیشخوان کتابفروشی‌ها شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس افزود: آثار مکتوب منتشر شده طی سال گذشته شامل “کاربردهای امیکس در زیست شناسی سامانه‌ای”، “ارزیابی تاثیر سلامت”، “تعارضات زناشویی مبانی نظری و چگونگی سنجش آن” و “نوآوری و چالش‌های قانون رقابت در اقتصاد دیجیتال” بوده است.

غلامپور با بیان اینکه امسال نیز چند کتاب در حوزه‌های سلامت، پزشکی و زبانشناسی در دست چاپ قرار دارد، اولویت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی را کُتب دانشگاهی، فرهنگی، سلامت و پزشکی و کشاورزی ذکر و اضافه کرد: راه‌اندازی سایت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، بستری برای دسترسی به خدمات این سازمان است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی “کتاب ۱۶” به نشانی: https://۱۶book.ir/Shop/ShopPage/fars آثار منتشر شده توسط سازمان انتشارات این نهاد را خریداری کنند.

غلامپور گفت: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی آمادگی دارد که در اسرع وقت نسبت به اخذ مجوز نشر، طراحی جلد، ویراستاری و انتشار آثار نویسندگان، اساتید و دانشجویان علاقه‌مند را انجام دهد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61075

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.